י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ב"ב: הילד הלמדן דודי מילר ז"ל הלך לעולמו

בבני ברק פשטה הידיעה המעציבה בתוך זמן קצר. הבוקר, יום שישי, השיב נשמתו לבוראו הילד החשוב דוד מילר ז"ל, אחר שחלה במחלה הקשה

הילד דודי מילר ז"ל צילום מסך מתוך רשת
הילד דודי מילר ז"ל צילום מסך מתוך רשת



טרגדיה מצערת: בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו הילד דודי מילר ז"ל בגיל 12 לאחר שנה בה היה מאושפז בבית החולים בעקבות המחלה הקשה.

רבים העתירו בתפילה לרפואתו של דוד בן ענת חיה בלומה, והיו מגיעים לבקרו בבית החולים, אך נגזרה הגזרה והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

דודי תושב בני ברק היה מתפלל בבית הכנסת הראשונים בעיר. אמנים וזמרים רבים הגיעו במהלך השנה האחרונה לשמחו.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי הילד דודי ז"ל נודע כפיקח הרבה יותר מגילו. היה ידען בצורה מופלאה שאהב ללמוד.

לפני חודשיים הגשים חלום לקבל סט ש"ס משלו בכדי שיוכל ללמוד, ולהיפגש עם שר הבריאות יעקב ליצמן, באמצעות עמותת 'משאלות', החלום התגשם ודודי קיבל את הש"ס מתנת אור החיים ונפגש עם השר.

במהלך הפגישה במשרד הוא פתח את הגמרות ובחנו אותו במקום וגילה שליטה ובקיאות נדירה לילד בן גילו.

"הלב נשבר לרסיסים" אומרים מכרי המשפחה, "דודי היה פרח שנלחם במסירות במחלה הממאירה".

שכנו מספר ל'בחדרי': דודי זכרונו לברכה, התייסר בשנה וחצי האחרונות, ממחלה קשה, הוריו השקיעו בו אלפי שעות של טיפולים. בתחילת השנה הקודמת הוריו פתחו מגבית לתרומות מאחר והטיפולים הגיעו להוצאות אדירות.

"בחודשים האחרונים הילד היה מגיע לבית הכנסת בכוחותיו האחרונים כשהוא על כסא גלגלים", הוא מספר ל'בחדרי חרדים' "בחודשים האחרונים הוא היה לומד מהבית באמצעים טכנולוגיים, שהיו מחוברים לכיתה שלו.

המכרים מספרים על ילד אציל נפש ומיוחד, "הילד היה נשמה טהורה, כיבוד ההורים שלו עוד בטרם חלה היה דבר שלא רגילים לראות אצל ילדים. היה יושב ליד אביו כל התפילות, והיה מגיע לשיעורים של הדף היומי כבר כשהיה בגיל 10.

"הוריו עשו הכל במיוחד בתקופת האשפוז בבית חולים, שלא יחשף לתכנים שאינם הולמים לתינוקות של בית רבן. בליל שבועות האחרון בני כיתתו מת"ת בוסטון הגיעו לבית המדרש בו למד, מאחר ולא היה מסוגל לצאת בעצמו לבתי כנסת אחרים, הם למדו איתו בבית הכנסת. לאורך כל התקופה הקשה, האבא לא הפסיק לשדר אמונה ובטחון, ואמר שהכל מאת השם".

הלוויתו היום (שישי) בשעה 13:00 בצהריים ערב שבת פרשת כי תצא בבית העלמין ירקון שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
דודי מילר מחלה יעקב ליצמן תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד