י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הילד בן ה-12 הובא למנוחת עולמים: "תחגוג יום הולדת עם הקב"ה"

בתום מסע לוויה רווי כאב ויגון נטמן הילד דודי מילר ז"ל למנוחת עולמים, לאחר שנות סבל ומלחמה • האב בהספדו: "אני חובש לשעבר. ראיתי דברים קשים בחיי, אבל לראות אותך בוכה היה לי קשה הרבה יותר לא יכולתי לראות את זה" • תיעוד דומע

הילד בן ה-12 הובא למנוחת עולמים: "תחגוג יום הולדת עם הקב"ה"



הבוקר נפטר הילד דודי מילר ז"ל בן ה-12, לאחר מחלה קשה, והובא למנוחת עולמים בבית העלמין ירקון, מאות מלווים נפרדו מהילד שלא הפסיק להלחם על חייו במשך שנה וחצי.

רבים העתירו בשנה וחצי האחרונות בתפילה לרפואתו של דוד בן ענת חיה בלומה, והיו מגיעים לבקרו בבית החולים, אך נגזרה הגזרה והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

אביו של הילד דודי ספד לו בכאב רב, הספד רווי אמונה וביטחון בבורא עולם, ואמר: "אתה את היום הולדת שלך תחגוג עם הקב"ה, היה קשה לך מאד עם הסבל והכאבים, ועדיין לא ויתרת, וכל רגע פנוי השתתפת בשיעורים דרך המצלמה בשיעור בכיתה, עשית קידוש השם גדול, אתה יודע שאני חובש לשעבר, וראיתי דברים קשים בעבר, דברים מאד קשים, אבל לראות אותך בוכה היה לי קשה הרבה יותר לא יכולתי לראות את זה". אמר האב כשהקהל גועה אחריו בבכי.

האב המשיך בהספדו המרטיט: "כל האנשים פה סביבך באו בשבילך, שהקב"ה יתן לאמא ולשאר הילדים כח להמשיך הלאה, תהיה מליץ יושר על תלמוד תורה בוסטון, שכל כך עזרו לך ודאגו לך, ותהיה מליץ יושר על חברת בזק שבה אני עובד, איך החברים שלי בעבודה עזרו לך באופן אישי, כולל המנהלים בחברת בזק, תהיה מליץ יושר לתיכון לוסטיג לרב המנהל על עזרתם, אנחנו אומרים כל יום אשר בחר בנו, השם בחר בנו שאני אעמוד פה, ושאתה תשכב פה, אנחנו מחזירים את הפקדון באמונה". סיים האב בדמעות.

בהלוויה השתתפו הרבנים הגאונים, הרב יצחק זילברשטיין רבה של שכונת רמת אלחנן, הרב שמואל אליעזר שטרן רב מערב בני ברק, הרב בנימין דרוק רב בית כנסת הראשונים, שבו מתפללת משפחת מילר וכן הרב יאיר זקש ראש ישיבת 'תפארת מרדכי', בה לומד אחיו של דודי ז"ל, בנוסף הגיע יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק שתמך וליווה לאורך כל הדרך את המשפחה.

יהי זכרו ברוך.



















לוויה הילד דודי מילר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד