י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ביל גייטס שוב הודח מתואר האיש העשיר בעולם - אבל לא על ידי ג'ף בזוס

הונו של אמנסיו אורטגה, הבעלים של מותג האופנה זארה, עקף השבוע את זה של מייסד מיקרוסופט - אבל החזיק בבכורה רק יומיים

ביל גייטס. צילום: רויטרס
ביל גייטס. צילום: רויטרס



ביל גייטס, המייסד שותף של מיקרוסופט, שוב הודח השבוע מתואר האיש העשיר בעולם - הפעם על ידי הספרדי אמנסיו אורטגה, מייסד אינדיטקס, בעלי מותג האופנה זארה.

ביום שלישי ורביעי השבוע עקף אורגטה, בן 81, את גייטס בן ה-61, לאחר שהונו האישי טיפס ל-85 מיליארד דולר, לפי דירוג המיליארדרים העולמי בזמן אמת של "פורבס". עם זאת, שינויים במחירי מניות אינדיטקס ומיקרוסופט השיבו היום את גייטס לבכורה.

זו הפעם הרביעית שהונו האישי של אורטגה עוקף את זה של גייטס, וכמו הפעם - כאשר שהותו בצמרת נמשכה יומיים בלבד - גם במקרים הקודמים המהפך בבכורה היה קצר מועד.

הפעם הראשונה שבה אורטגה הדיח את גייטס מהבכורה היתה באוקטובר 2015, והיא נמשכה פחות מ-24 שעות. המיליארדר הספרדי שוב עקף את מייסד מיקרוסופט בספטמבר 2016, אך גם אז איבד עד מהרה את הבכורה.

גייטס, אשר מחזיק בתואר האיש העשיר בעולם פחות או יותר ברציפות מאז שנת 2013, איבד בחודש שעבר את הבכורה למשך כמה שעות לטובת מייסד אמזון, ג'ף בזוס.

נכון לכתיבת שורות אלו מדורג גייטס במקום הראשון ברשימת עשירי העולם עם הון אישי המוערך ב-85 מיליארד דולר, ואילו אורטגה נסוג למקום השלישי עם הון אישי של 82.8 מיליארד דולר, אחרי מייסד אמזון, ג'ף בזוס, שהונו מוערך ב-83.3 מיליארד דולר.
ביל גייטס האיש העשיר בעולם אמנסיו אורטגה פורבס ג'ף בזוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד