י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כיצד מתכננים אירוע בצורה טובה?

תכנון אירוע מכל סוג, בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, ברית, אירוע עסקי או כל מסיבה, דורש כמה תכנונים שחשוב לשים אליהם לב, וזאת על מנת שתוכלו לעבור את תכנון האירוע בשלום וכמובן את יום האירוע בצורה רגועה במיוחד. אז למה צריך לדאוג בתכנון אירוע? כל התשובות בהמשך:

כיצד מתכננים אירוע בצורה טובה?
לא לגעת



לוקיישן – יש לחשוב על לוקיישן מתאים. כיום ניתן לארגן אירועים בשלל חללים, בין אם מדובר במקום מתאים לאירועים או כנסים, במסעדה, בטבע, בחצר הבית, בחללי אירועים ועוד. בחירת הלוקיישן תהווה אבן הדרך הראשונה שלכם שממנה תוכלו להמשיך ולתכנן.

בחירת תאריך – חשוב לבחור תאריך לאירוע שיאפשר הגעה כמעט מלאה. בדקו שבתאריך של האירוע לא צפויים מזגי אוויר קיצוניים. שימו לב כי אין אירועים גדולים שבגינם נחסמים כבישים ואפילו כדאי לוודא כי אין משחק כדורגל חשוב באותו יום. בכך תוכלו לוודא הגעה מלאה.

בחירת חברת הקייטרינג – חשוב לבחור קייטרינג שמתאים לאירוע שלכם. מי שמארגן אירועים קטנים בדרך כלל יוכל להסתפק בחברות שמספקות פינגר פוד או סנידיווצ'ונים. לאירועים גדולים מן הסתם תצטרכו כיבוד מלא יותר, שיסופק בלוקיישן שבחרתם או דרך חברות קייטרינג שונות.

בית דפוס – דאגו להזמנות לאירוע מבית דפוס טוב, ובדקו מה אתם צריכים בנוסף להדפיס למען האירוע. בבית דפוס ניתן להדפיס גם שלטים, שירונים, רול אפים לאירוע, תכנייה לאירוע ועוד. חפשו בית דפוס טוב שיכול להציע לכם גם את שירותי הגרפיקה וגם הדפסה של כל מה שאתם צריכים לאירוע.

תאורה והגברה – חשוב לדאוג לציוד תאורה והגברה לאירוע. כיום לא כל החללים מספקים את השירות הזה, ולכן צריך לשכור חברה חיצונים שתדאג לכם לתאורה, הגברה, גנרטורים אם יש בהם צורך, ותספק את כל הציוד הדרוש לאירוע.

מצגות – אם אתם רוצים להקרין סרטון או מצגת באירוע שלכם, יש לוודא כי ניתן לעשות זאת בלוקיישן שבחרתם. בדקו את תקינות הציוד בבוקר האירוע.

עיצוב האירוע – כדי שהאירוע שלכם יהיה מעניין, חשוב על קונספט שיוביל אותו. אם מדובר למשל באירוע הייטק, בוודאי תרצו קונספט מעניין, צבעוני וייחודי. חתונה קלאסית מאופיינת יותר בקונספטים עדינים עם עיצוב רומנטי וסוחף. בכך תוכלו להבין איך לדאוג שכל האירוע יהיה הרמוני יותר.

מתנות לאורחים - דאגו לשי קטן לאורחים שלכם. שקית ובה מתנות קטנות מעולה כרעיון לאירועים עסקיים, מתנה קטנה ומקורית תתאים לבר מצווה, חתונה, ברית וכדומה. כיום ניתן להגיש שלל מתנות לאירועים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

בהצלחה!
תכנון אירוע בית דפוס קייטרינג תכנון חתונה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד