י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

זוג המפורסמים שהפכו לחרדים חובקים ילד שישי

מזל טוב לזוג המפורסמים הישראלים, עודד מנשה ורעייתו עדן הראל, לרגל הולדת הבן - שישי במספר עבור עדן • עם השנים עברו בני הזוג תהליך התקרבות לדת, וכיום הם שומרים מצוות קלה כבחמורה

עודד מנשה מתפלל לצד רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל
עודד מנשה מתפלל לצד רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל



מזל טוב לזוג המפורסמים הישראלים, עודד מנשה ורעייתו עדן הראל, לרגל הולדת הבן. הראל ילדה בסוף השבוע את הילד השישי בבית החולים לניאדו שבנתניה.

לעודד מנשה ועדן הראל, שנישאו לפני כעשור, יש ארבעה ילדים משותפים, ולהראל יש בן נוסף מנישואיה הראשונים. עם השנים עברו בני הזוג תהליך התקרבות לדת, וכיום הם שומרים מצוות קלה כבחמורה.

השניים נחשבים למגישי טלויזיה, שחקנים וכוכבים מוערכים. הם עשו את כל הדרך חזרה, עד שלפני שנה וחצי, פירסמנו כאן ב'בחדרי' שעדן הגיעה למצב חרדי אידיאלי - כך לפחות מהבחינה החיצונית - שבו היא נראית כמו כל חרדית, (יהיו שיאמרו חרדית-מודרנית), המתהלכת ברחובות הערים החרדיות השונות.

בני הזוג מקיימים כיום הרצאות ברחבי הארץ, על זוגיות, התקרבות לקב"ה, משפחה, חינוך ילדים ועוד.

איילה ברק, המנהלת  האישית של עדן הראל, מסרה: "תודה על הברכות. עדן השתחררה וכעת נמצאת בביתה".



לפני כחצי שנה, התראיין השחקן עודד מנשה ל'בחדרי חרדים' וסיפר על הקשר שהיה לו עם הגר"י אדלשטיין זצ"ל, "בשנת 2013 התחלתי להתפלל 3 תפילות ביום, לשמור שבת ולקיים את המצוות קלה כבחמורה, הייתי מקפיד להגיע מידי בוקר להתפלל שחרית עם הרב בבית הכנסת, במבואה שלו ברחוב רבינו תם 4. בכל ברכת כהנים הוא היה מברך אותי עם הטלית. זה היה מרגש מאוד, פשוט התמכרתי לברכה של הרב".
עדן הראל עודד מנשה בן לידה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד