כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

צפו: חוליית גנבים בברדסים בגני גאולה נכשלה

מכת הגניבות ואוזלת היד של רשויות החוק בטיפול במקרי הגניבה הרבים בשכונות החרדיות זו תופעה ידועה. צפו בתיעוד נדיר, חוליית גנבים מתואמת ומתוזמנת מנסה לבצע פריצה נועזת לצ'יינג' בגני גאולה

צילום מתוך הסרטון
צילום מתוך הסרטון



חולייה של לפחות שישה שודדים הגיעה בסוף השבוע שעבר לשכונת 'גני גאולה' בירושלים, שם החלו לפרוץ לחנות צ'יינג' להמרת מטבע, אולם ככל הנראה אזהרה של אחד מחברי החולייה, גרמה למנוסתם בטרם הספיקו לגנוב דבר מה.

בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה רכב מדגם שברולט, מגיע בלילה בין רביעי לחמישי בשבוע שעבר לפנות בוקר לחנייה שבמרכז המסחרי. מהרכב יורדים ארבעה בני אדם, כולם לבושים בברדסים על מנת למנוע זיהוי פניהם, כפפות למניעת טביעת אצבעות, ובכלל - לבוש תואם כדי למנוע כל אפשרות של זיהוי.



החולייה פעלה בתחכום, אומץ וארגון מסודר. נהג ברכב נותר בהיכון, ואדם נוסף, ככל הנראה חבר החולייה, נמצא בקשר טלפוני עם הפורצים שהגיעו עם כלי עבודה והחלו בפעולות לפריצת דלת הצ'יינג. הקשר הטלפוני כפי שניתן לראות בתיעוד כפי הנראה עם החבר השישי נותר כל הזמן.

שלוש דקות אחר הגעת הרכב ותחילת ניסיון הפריצה, אחד מהם מקבל שיחת טלפון, שהתריאה ככל הנראה על רכב משטרה המתקרב למקום או משהו דומה, והארבעה קופצים במיידית לרכב ועוזבים את המקום במהירות.

מיקום בית העסק אליו רצו לפרוץ - על כביש ראשי ברחוב ירמיהו בירושלים, העיק מאוד על הגנבים וכנראה מה שמנע מהם להצליח והציל את בעל המקום. כמה פעמים חוששים הגנבים מעוברי אורח או כלי רכב והם מסתתרים בלבושם החריג והבולט מאחורי רכב חונה.

"במצלמות לא ניתן לזהות את מספר הרכב, כך גם במצלמות של בתי עסק סמוכים" אומר ל'בחדרי חרדים' בעל העסק ומציין כי ככל הנראה הפורצים השתמשו עם חומר מסויים שמרחו על לוחית הזיהוי על מנת לסנוור את מצלמות האבטחה.

"הם הצליחו לעקם את הדלת וגרמו לנזק קל יחסית" הוסיף בעל העסק ל'בחדרי' ואמר כי כבר למחרת הגיש תלונה במשטרת לב הבירה כשהוא מצרף לתלונה את תיעוד הוידאו בו נראים הארבעה.
גנבים בברדסים גני גאולה מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד