כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

השר הגיע לנחם בבית הילד עימו למד גמרא ושמע את הסיפור המלא

פטירתו של הילד דודי מילר זכרונו לברכה שנודע כלמדן ושקדן בצורה יוצאת דופן נגעה לליבו של שר הבריאות • כבר היום, ביום הראשון לניחום אבלים הגיע ליצמן לבית המשפחה בבני ברק ושמע סיפורים מאחורי הקלעים, על הקשר של הילד - אליו • צפו

השר הגיע לנחם בבית הילד עימו למד גמרא ושמע את הסיפור המלא
יענקי פרבר



שר הבריאות יעקב ליצמן ניחם הערב את משפחת הנער דודי מילר ז"ל שנפטר לאחר מחלה קשה.

לפני כחודשיים הגשים השר ליצמן לדודי ז"ל משאלה כשביקש לפגוש את השר בלשכתו, לצידו בניחום הגיע גם יעקב ביבלה מנכ"ל רשת ספרי אור החיים שהעניק ש"ס לדודי ז"ל בלשכת השר ליצמן לבקשתו.

ליצמן מנחם

האב סיפר לליצמן על חיבתו של דודי לקריאת ספרים. את ליצמן עניין איך הילד שמע עליו, והאב סיפר שיצר קשר עם עוזריו "והופתע כמה זה היה קל".

"זה מאוד חיזק אותו, הוא סיפר לכל האחים והאחיות שהוא דיבר עכשיו עם ליצמן. הסיבה השנייה שהוא חיפש משהו לקדש איתו שם שמיים ולחזק אחרים. חיפשנו הרבה זמן, הוא אמר לי, אבא אני רוצה אבל לשבת איתו וללמוד, לא רק שיצלמו".

כזכור הילד דודי מילר ז"ל בן ה-12, נפטר לאחר מחלה קשה, והובא למנוחת עולמים בבית העלמין ירקון ביום שישי האחרון, מאות מלווים נפרדו מהילד שלא הפסיק להלחם על חייו במשך שנה וחצי.





רבים העתירו בשנה וחצי האחרונות בתפילה לרפואתו של דוד בן ענת חיה בלומה, והיו מגיעים לבקרו בבית החולים, אך נגזרה הגזרה והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

אביו של הילד דודי ספד לו בכאב רב, הספד רווי אמונה וביטחון בבורא עולם, ואמר: "אתה את היום הולדת שלך תחגוג עם הקב"ה, היה קשה לך מאד עם הסבל והכאבים, ועדיין לא ויתרת, וכל רגע פנוי השתתפת בשיעורים דרך המצלמה בשיעור בכיתה, עשית קידוש השם גדול, אתה יודע שאני חובש לשעבר, וראיתי דברים קשים בעבר, דברים מאד קשים, אבל לראות אותך בוכה היה לי קשה הרבה יותר לא יכולתי לראות את זה". אמר האב כשהקהל גועה אחריו בבכי.

הערב בניחום אבלים הודה אביו של דודי לשר ליצמן על עזרתו הרבה, ועל הפעמים שבהם ביקר בבית החולים אצל דודי, כי מיד אחרי הביקור תמיד היה תזוזה במחלקה לטובת דודי, אביו של דודי גם הודה למנכ"ל רשת ספרי אור החיים על תרומת הש"ס שדודי כל כך אהב.
דודי מילר יעקב ליצמן ספרי אור החיים ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד