כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מזכירות ברסלב הקימה לשכה לפניות החסידים

ביוזמת המזכירות הארצית של חסידי ברסלב - נפתחה הלשכה לפניות הציבור של חסידי ברסלב בירושלים

מזכירות ברסלב הקימה לשכה לפניות החסידים



בירושלים נפתחה הלשכה לפניות הציבור שע"י המזכירות הארצית דחסידי ברסלב. שתתן שירות ומענה לחסידי ברסלב במגוון רב של תחומים, ותעמוד לימינם בכל עניין כללי כפרטי.

במעמד השתתפו סגן שר החינוך מאיר פרוש, ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, סגן ראש עיריית ירושלים יוסף דייטש, חבר עיריית צפת נחמן גלבך, חבר עיריית מודיעין עילית נחמן ניימן, חבר עיריית בית שמש אברהם נחמן פרנקל. ויו"ר המזכירות הארצית נחמן בנשעיה. ונציגי קהילות הקודש דחסידי ברסלב.

את המעמד פתח יו"ר המזכירות הנחמן בנשעיה שבראשית דבריו הביע שבח והודיה להשי"ת על לשכה נוספת שנפתחת כמיטב המסורת של המזכירות הארצית אשר הוקמה למטרה אחת לעמוד לימינם ולהיות אוזן קשבת מתוך אחדות ואחווה לכלל חסידי ברסלב בכל מקומות מושבותיהם. בדבריו הדגיש כי כוחנו באחדותנו ורק ע"י האחדות כאיש אחד בלב אחד כפי שרואים בערב זה נצליח לעמוד בכל המשימות כי צרכי חסידות ברסלב על עשרות בתי הכנסת ומוסדותיה בירושלים מתרבים מיום ליום הן בפרט והן בכלל. כמו"כ העלה על נס את מנהל הלשכה החדשה העסקן הרב נחמן הרמן אשר ידיו רב לו בסיוע לכל פונה מתוך מסירות ומאור פנים.

ראש עירית ביתר עילית מאיר רובינשטיין העלה על נס את הכרת הטוב שיש לציבור חסידי ברסלב ליו"ר המזכירות הרב נחמן בנשעיה אשר הרים את הדגל ויזם את הקמת הלשכות. עוד הוסיף והמשיל שלכל כרם וכרם יש זן מיוחד שצריך את טיפולו האישי וייחודי, כך בכל כלל המומחיות היא למצוא את הפרט המסוים ולסייע לו בכל מה שהוא זקוק לו.

סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש הזכיר את הלשכות לפניות הציבור של הכלל חסידי - שלומי אמונים בארה"ק, וכעת כולנו שמחים בפתיחה לשכה מיוחדת של מזכירות חסידי ברסלב בירושלים שבודאי תסייע לכל פונה ללא חשבון. הוא ציין כי הלשכה החדשה זכתה למנהל בדמותו של ר' נחמן הרמן אשר כבר ידוע ומוכר היטב במסדרונות עיריית ירושלים כעסקן ציבור נאמן ומוערך.

את המשא המרכזי השמיע סגן שר החינוך הרב פרוש שהביע קורת רוח מרובה על הקמתו של עוד נדבך בשרשרת הפעולות של המזכירות הארצית דחסידי ברסלב, העומדת תמיד לימין חסידי ברסלב בכל דבר ובכל עניין קטן כגדול. בדבריו ציין כי הכלל להצלחה הוא לא להתעייף בשום מקרה, גם אם עושים מספר רב של טלפונים לשם מטרה אחת ולא זוכים למענה, אולי דווקא הטלפון הנוסף הוא זה שבס"ד יביא לפתרון הבעיה, ויסייע לאותו יהודי הזקוק לעזרה.

מנהל הלשכה נחמן הרמן אמר בדבריו כי הוא עומד ומוכן ומזומן לסייע לכל פונה, וכבר החל בפועל בתיאום מול הרשויות השונות בכדי לסייע למען הכלל והפרט במספר עניינים הזקוקים לעזרתו.





























ברסלב פניות הציבור לשכה ירושלים נחמן בנשעיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד