י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

3 שנים מפטירת האדמו"ר - בנו בן ה-15 נכנס לנעליו

לפני 3 שנים נפטר האדמו"ר מלעלוב-ביתר באורח טראגי - ובביתו נותרו יתומים רכים • את היארצייט לזכרו ניהל בנו בכורו בן ה-15 כוותיק ורגיל • ומה חושבים החסידים?

ה'ינוקא' בטיש, אמש. צילום: בחדרי חרדים'
ה'ינוקא' בטיש, אמש. צילום: בחדרי חרדים'

לפני שלוש שנים נפטר באורח טראגי האדמו"ר מ'לעלוב ביתר' זצ"ל.

האדמו"ר נפטר בגיל צעיר, והותיר אחריו יתומים רכים בשנים. בנו הבכור נכנס למצוות לפני כשנתיים, ולבר המצווה הגיעו אדמו"רים רבים, שבאו לנחם את המשפחה הכאובה. הינוקא התבשר כי הוא יכהן כאדמו"ר מיד לאחר שיבוא בברית הנישואין, וימלא את מקומו של אביו.

אמש (א') ציינו חסידיו ומעריציו של האדמו"ר זצ"ל את יום היארצייט השלישי, בסעודת הילולא והכנסת ספר-תורה שהוכנס לבית האדמו"ר זצ"ל, ברחוב פחד-יצחק בגבעה ב' בעיר. בית הכנסת שהוקם לעילוי נשמת האדמו"ר, משמש את ציבור החסידים בעיקר בשבתות ובימים טובים.

לאחר מעמד הכנסת ספר-התורה, נערכה סעודת הילולא באולם 'עטרת הנחל'.

בסעודה השתתפו האדמו"ר מרחמסטריווקא, האדמו"ר מהרי"ד מלעלוב ואחיו של האדמו"ר זצ"ל - האדמו"ר מלעלוב, שבית מדרשו ממוקם ברחוב צפניה בשכונת גאולה בירושלים, לצד רבני העיר.

במהלך הסעודה נכנס ה'ינוקא' הצעיר לנעליו של אביו, וניהל את מעמד הכנסת ספר התורה, כתב את האות האחרונה וישב בראש השולחן.

אחד החסידים מספר ל'בחדרי חרדים': "הוא ניהל 'טיש' של ממש. שר שירים וישב בראש השולחן לאורך כל הערב. כל החסידים של האדמו"ר זצ"ל התרגשו שיש ממשיך לאדמו"ר הדגול, ומחכים בכיליון עיניים לנישואיו, אז יקבל עליו באופן רשמי את תפקיד האדמו"רות".
ינוקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 73 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד