י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מאה שערים בכתה בלווית האברך והרבי זעק: "הוא הראשון שזרק את המחשב מהבית"

עין לא נותרה יבשה בהלוויית האברך הצעיר הרב חיים יוסף קליין ז"ל, עת בנו הגדול בן ה-5 פרץ בבכי באמירת הקדיש • רק לפני ימים ספורים התגלתה בגופו המחלה הקשה, ואמש הלך לעולמו והוא בן 28 שנים, כשהוא מותיר אחריו אשה ושלושה ילדים קטנים

בנו של המנוח בבכיות במסע הלוויה. צילום: יוחנן לוסטיג
בנו של המנוח בבכיות במסע הלוויה. צילום: יוחנן לוסטיג צילום: יוחנן לוסטיג



מסע הלוויה קורע לב נערך בצהריים (שני) בשכונת מאה שערים בירושלים. מאות ליוו למנוחות את האברך הצעיר הרב חיים יוסף קליין ז"ל מחסידי משכנות הרועים שנפטר בדמי ימיו לאחר שחלה במחלה הקשה, והוא בן 28 בפטירתו.

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים', רק לפני פחות משבוע התגלתה המחלה הקשה בגופו של ר' חיים יוסף ותוך ימים מספר השיב את נשמתו ליוצרה כשהוא מותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושלושת ילדיהם שנתייתמו בפתע.

עין לא נותרה יבשה עת בנו הגדול בן ה-5 פרץ בבכי במסע הלוויה ובאמירת הקדיש.

במסע הלוויה הספידו מורו ורבו האדמו"ר מ'משכנות הרועים' שציין כי ר' חיים יוסף היה הנחשון הראשון להיפטר מהמחשב, בגלל פגעי הטכנולוגיה. הרבי סיפר כי ר' חיים יוסף הוציא את המחשב מביתו והעבירו למחסן.

המקובל הצדיק רבי גמליאל רבינוביץ עמד בהספדו על כך שר' חיים יוסף היה המשגיח של הילדים בתפילות בשבת. היה מחלק להם פרסים במסירות של ממש כמידי שבת בשבתו למען לא יפריעו בתפילות.

לאחר מכן נשא הרה"צ המשפיע רבי אלימלך בידרמן דברי הספד ועורר את הציבור בדבריו. אחיו של הנפטר סיפר בהספדו שהמנוח ביקשו בשעותיו האחרונות להודות לארגונים החרדים המסייעים לבתי החולים ביקור חולים 'יד אברהם' ו'דרכי מרים' שסייעו למשפחה בימי אשפוזו הקצרים.

הרב בלויא מחשובי הרבנים בחסידות הכריז על פתיחת מגבית חירום למען המשפחה.

לאחר מכן יצא מסע הלוויה להר המנוחות שם נטמן.

צילומים: יוחנן לוסטיג





































105093 חיים יוסף קליין טרגדיה הלוויה מחשב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד