ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

החגים בפתח ובאנטוורפן חוששים ונערכים

כינוס מיוחד של כלל חברי ארגון 'השומרים' של אנטוורפן בבלגיה התקיים ביום ראשון, בהשתתפות הדיין של קהילת 'מחזיקי הדת' הרב זעקיל פולק, זאת כחלק מההיערכות לקראת חגי תשרי בכל הנוגע לאבטחת שלומם ובטיחותם של תושבי העיר החרדים

החגים בפתח ובאנטוורפן חוששים ונערכים



החגים בפתח ובאנטוורפן חוששים: כינוס מיוחד של כלל חברי ארגון 'השומרים' החרדי של אנטוורפן בבלגיה התקיים ביום ראשון, בהשתתפות דומ"צ קהל 'מחזיקי הדת הגאון רבי זעקיל פולק, אשר הגיע במיוחד למשרדי ארגון השומרים החרדי, שם נתן הדרכה הלכתית על האסור והמותר בשבת וביו"ט.

ראשי 'השומרים' אשר מתמודדים במשך השנה עם פניות רבות מכלל המגזרים, ובעיקר בנושאי בטחון בתי הכנסיות ובתי החינוך הכלליים, קיבלו אמש הדרכה מעשית.

מאחר ובימים אלו מותקנים בכלל בתי המדרש, בתי הכנסת ובמוסדות החינוך דלתות מוגנות, שיש בהם קוד אישי לכניסה, בנוסף מותקנות מצלמות אשר הותקנו בכל המקומות הציבוריים, הוצרכו חברי השומרים לקבל תדרוך הלכתי מיוחד בכל הנוגע לקריאות בשבתות וחגים של המשטרה ושל שרותי ההצלה.

יו"ר ארגון 'השומרים' באנטוורפן הסביר ל'בחדרי חרדים', כי ההדרכה הגיעה, על רקע התקיפה בליל השבת האחרונה, כאשר אברך חרדי שחזר משמחת 'שלום זכר' לביתו, הותקף על ידי גוי בלגי שהתאסלם לאחרונה, וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', כתוצאה מהאגרוף שנתן לו בפניו נפלו שתיים משיניו. בנוסף צעק לעברו קריאות גזעניות ואנטישמיות. התוקף נעצר על ידי חרדים עוברי אורח ששמעו את זעקות האברך והוא הוחזק על ידם עד להגעת המשטרה.
בלגיה השומרים אנטוורפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד