י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תיעוד: הגנבים רוקנו את המוסד החרדי

לבית ספר לחינוך מיוחד בבני ברק, פרצו הלילה שני גנבים וגנבו מתוך המשרדים שישה מחשבי תקשורת השייכים לתלמידי בית הספר. "מחשבים אלו מכילים תוכנות באלפי שקלים ועלותם נאמדת בכעשרים אלף ש"ח למחשב", מסבירים בבית הספר

תיעוד: הגנבים רוקנו את המוסד החרדי



שני גנבים פרצו למרכז לחינוך ולשיקום הילד המיוחד בבני ברק וגנבו מחשבים יקרים המיועדים לילדים מוגבלים.

לבית הספר לחינוך מיוחד 'גשרים' של 'אוהל שרה' בבני ברק, פרצו הלילה (שלישי) שני גנבים וגנבו מתוך המשרדים שישה מחשבי תקשורת השייכים לתלמידי בית הספר. מחשבים אלו, כך מסבירים בבית הספר, מכילים תוכנות באלפי שקלים ועלותם נאמדת בכעשרים אלף ש"ח למחשב.

"המחשב משמש כ'פה' בעבור תלמידים בעלי לקויות דיבור קשות שיכולים לתקשר עם הסביבה רק באמצעות מחשבים אלו" אומרים ל'בחדרי חרדים' אנשי הצוות.



מנהלת מערך החינוך של 'אהל שרה' הגב' קרין טרבלסי, מנהלת ביה"ס גב' יהודית שטיינמץ וקלינאית התקשורת של ביה"ס גב' תמר שטיגליץ שהגיעו הבוקר לבית הספר נדהמו. לאחר שנים רבות של ניסיונות ההורים וההנהלה להשיג את המחשבים בדרכים אחרות כמו מגביות ופנייה לארגוני צדקה שונים, העניק משרד הבריאות את המחשבים במהלך השנתיים האחרונות. ועכשיו כשסוף סוף הילדים יכולים להביע את עצמם - נלקחה מהם ברשעות זכות בסיסית זאת ע"י גנבים חסרי מצפון.

במצלמות האבטחה שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', נראים שני צעירים נכנסים לשער בית הספר, פורצים למבנה ונכנסים פנימה. בהנהלת 'אהל שרה' פונים לציבור הגולשים ומבקשים כי כל המכיר או מזהה את האנשים, שיפנה למשטרת ישראל מרחב דן בטלפון 03-6104444 או למוקד 100.

בית הספר שנחנך לפני כשנה, מפעיל מעטפת שירותי תמיכה לילדים ובוגרים בעלי מוגבלות קוגניטיבית התפתחותית לכל אורך חייהם; בחינוך, דיור קהילתי ותעסוקה לכ-550 חניכים וחניכות.
גניבה גשרים מחשבים ילדים מוגבלים אהל שרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד