ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו: החתונה היהודית היקרה בהיסטוריה

המליארדר היהודי ג'ף סאטון מארה"ב, חיתן בת, הוציא 25 מיליון דולר, והטיס 400 אורחים לאיטליה - לחגיגה של שלושה ימים

צפו: החתונה היהודית היקרה בהיסטוריה



בתו של המליארדר היהודי ג'ף סאטון מארה"ב, התחתנה ביום חמישי האחרון, והחתונה עלתה עשרות מיליוני דולרים. בתו ריני נישאה לבחיר ליבה אליוט כהן באיטליה.

יותר מ-400 אורחים הוטסו מניו יורק במטוסים מיוחדים, במחיר מדהים של מעל 3 מיליון דולר למטוס, סמוך לים האדריאטי.




בני הזוג התחתנו בטקס יהודי למהדרין על גבי "במה מוגבהת" (כך מתאר הדיילי מייל חופה יהודית), שנבנתה על סלעים סמוך למנזר סנט סטפנו העתיק בדרום איטליה, כשהחוף הסמוך הפך לאזור סטרילי עם מסיבת חתונה ענקית ורצפת במה מיוחדת לריקודים.

בחתונה השתתפו חרדים רבים, שנהנו מהופעות של ליפא שמעלצר וברי וובר.

על פי הדיווח של הדיילי מייל, הונו של ג'ף מוערך ב-3.6 מיליארד דולר, מקומן של הפרחים לא נעלם כמובן, ושמונה טון של פרחים מהולנד הובאו למקום בהזמנה מיוחדת, ריצוף מעץ מיוחד הונח על החוף החולי, עם מדרגות מיוחדות ומעוצבות בסגנון עתיק, שממנו הזוג הצעיר שנמצאים בשנות העשרים לחייהם הצטרפו לאורחים.

תאורה מיוחדת בעלות אדירה הותקנה מעל אזור הבמה, שם ישבו אורחים חשובים, קרוב לזמרים מוכרים שגוןבים מאות אלפי דולרים.

כמו כן נבנה אזור בר ענקי, והאורחים יכלו לבחור במסיבה על החוף או בחצר ענקית שהוקמה באתר הנופש בורגאנו.

בהכנות לחתונה היו צוותי אבטחה גדולים, שאבטחו עשרות משאיות שהביאו חומרי בניין יקרים ומיוחדים לבניית הבמה הענקית, ועשרות משאיות קירור הביאו כמות ענקית של מזון, לתפריט שהוכן על ידי צוות של שפים בינלאומיים.

25 מיליון דולר עלה האירוע של סאטון בן ה -57, שנמצא במקום ה-522 ברשימת עשירי העולם, עם הון של 3.6 מיליארד דולר, והחתונה היא בין היקרים ביותר שבוצעו אי פעם.

כל אחד מהאורחים חתם על סעיף של סודיות מוחלטת שלא לדבר על החתונה או על האורחים. צוותי אבטחה מניו יורק הוטסו לאיטליה כדי להרחיק אורחים לא רצויים ולנסות למנוע מצלמים לצלם תמונות של בני הזוג ביום הגדול שלהם.

ג'ף סאטון עשה את רוב הונו מעסקאות נדל"ן במנהטן, ובקרב עמיתיו הוא נקרא "המלך של השוק הנדל"ני". החברה שלו 'וורטון נכסים' היא הבעלים של כמה מהמבנים היקרים ביותר בשדרה החמישית בניו יורק, הוא בעל הבית של המותג ארמאני, אסקדה, דולצ'ה וגאוונה.
חתונה יוקרתית מיליוני דולרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד