ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טראמפ צפוי להפגש עם נתניהו ואבו מאזן בעוד כשבועיים

הנשיא האמריקני צפוי להיפגש בעוד כשבועיים עם ראש הממשלה הישראלי ועם יו"ר הרשות הפלסטינית בשולי עצרת האו"ם בניו יורק • טראמפ ינסה לקדם את יוזמת השלום עם שניהם • צפוי לשוחח עם נתניהו גם על נושא הסכם הגרעין עם איראן

צילומים: פלאש 90, רויטרס
צילומים: פלאש 90, רויטרס



נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צפוי להיפגש בעוד כשבועיים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. זה צפוי לקרות בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. כך מדווח הבוקר ב'הארץ'.

על פי הדיווח, זו תהיה הפגישה הראשונה בין טראמפ לבין נתניהו ואבו מאזן, מאז ביקר באזורנו בחודש מאי האחרון. לפי פקיד בכיר בבית הלבן, הנשיא האמריקני צפוי לפגוש בשולי העצרת שורת מנהיגים מהעולם ולדון עימם בנושאים שונים.

לעת עתה, אין פרטים מדוייקים וכי הפרטים המלאים יפורסמו כאשר לוח הזמנים של הנשיא ייסגר. הבכיר הוסיף עוד, כי השיחות בין טראמפ לנתניהו ואבו מאזן שיעסקו ביוזמת השלום מתקיימות גם לפי העצרת באו"ם ויימשכו גם אחריה.

פקידים בישראל וברשות הפלסטינית, ציינו ל'הארץ', כי מתקיימים מגעים בימים אלה לגבי המועד הסופי של הפגישות, שיתקיימו על פי המסתמן בין ה-17 ך-19 בספטמבר.

בפגישה בין הנשיא האמריקני לראש הממשלה נתניהו, צפויים לעלות שלל נושאים נוספים, כמו ההסכם הגרעיני עם איראן ומלחמת האזרחים בסוריה.
דונלד טראמפ בנימין נתניהו אבו מאזן עצרת האום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד