ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

עמותת 'בית חם' זכתה במכרז משרד הרווחה ותקדם תעסוקה לאוכלוסיית הנכים בישראל

עמותת בית חם מרחיבה את פעילותה ומלבד פעולותיה בתחום בריאות הנפש תקדם תעסוקה לאוכלוסיות בעלות נכות כללית • מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק: "שמחים לקבל את הזכות והאפשרות לסייע לעשרות אלפי נכים בישראל ולשלבם בתעסוקה בצורה קלה ויעילה"

עמותת 'בית חם' זכתה במכרז משרד הרווחה ותקדם תעסוקה לאוכלוסיית הנכים בישראל



עמותת בית חם המובילה מזה שנים רבות בשיקום תעסוקתי לאוכלוסיית בריאות הנפש, ומלווה בכל יום כ 1200 מתמודדים עם בעיות נפשית לתעסוקה, מרחיבה את פעילותה לאחר שזכתה במכרז ענק לקידום תעסוקה לאוכלוסיות בעלות נכות כללית.

בשנים האחרונות עשה משרד הרווחה רבות לקידום תעסוקה לאוכלוסיית הנכים בישראל ולאחר מכרז ארוך עליו התמודדו ארגונים רבים, זכתה בית חם בהפעלת תחום חשוב זה.

עמותת בית חם הידועה במקצועיותה ואיכות השירות הניתן במסגרתה, קיבלה את אמונם של משרד הרווחה להפעלת פרויקט חשוב זה, תוך אמון מלא שעמותה המובילה בתעסוקה בתחום בריאות הנפש, תוביל גם בתחום התעסוקה לאוכלוסיית הנכים בישראל.

בימים אלו החלה העמותה לגייס צוותים נוספים, בכדי לעמוד בדרישות הגבוהות של המכרז, ולהפעיל את האגף החדש בבית חם, בו כל אדם המתמודד עם נכות מכל סוג שהוא כגון שיתוק גפיים, כבדי שמיעה וראיה ועוד, יוכלו לקבל שירות ליווי בתעסוקה על ידי בית חם.

העמותה תקלוט את המועמד לראיון ראשוני לאחר שקיבל זכאות ממשרד הרווחה, ותפעל יחד עם המועמד למציאת העבודה המתאימה לו תוך כדי התחשבות בחוזקותיו ומגבלותיו.

לאחר שלב מציאת העבודה המתאימה המועמד ילווה במשך תקופה נוספת עד להטמעתו במקום העבודה, כמו כן רכזי ההשמה של בית חם ידאגו למכלול זכויות העובד, כך שנכותו לא תפגע בזכויות המגיעות לו.

מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק מציין כי "נפלא לקבל את אמונם של אנשי המקצוע במשרד הרווחה, אך נפלא עוד יותר לקבל את הזכות והאפשרות לסייע לעשרות אלפי נכים בישראל, שרק מקדם תעסוקה מקצועי יכול לשלבם בתעסוקה בצורה קלה ויעילה".

"זכיה במכרז זה תגדיל משמעותית את נפח פעילות העמותה, כאשר אוכלוסיית הנכים בישראל דורשי תעסוקה, הינה גדולה משמעותית ממספר דורשי התעסוקה בתחום בריאות הנפש".

בית חם מאגד בתוכו את כלל שירותי בריאות הנפש באמצעות רשת מרפאות בפריסה ארצית בהם ניתנים מגוון שירותי בריאות הנפש, יעוץ והכוונה על ידי פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומגוון מטפלים בשיטות מגוונות. המטופלים כולם זוכים לטיפול מקצועי ודיסקרטי המותאם במיוחד לאורח החיים החרדי.

בנוסף לכך מפעיל בית חם מערך שיקום רחב כאשר ב-51 סניפי מערך השיקום של בית חם מטופלים מידי יום כ-1200 משוקמים שזוכים לשיקום באמצעות מערך התעסוקה. בשנת תשע"ו התקבלו בבית חם כ-79499 אלף פניות טלפוניות ובשנה האחרונה לבדה טופלו כ-12500 איש בשמונת המרפאות של הארגון.
בית חם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד