י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו ב'מבצע הגירוש' בגבעת הישיבה: "הנה זה מתחיל - ארויס"

פרסום ראשון: בצילום וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים' - מהמהומה שהתחוללה היום בחדר האוכל של ישיבת פוניבז', נראים תלמידי הישיבה כשהם מגרשים במבצע מתוכנן - את תלמידי הפלג האחר באמצעות חומר לכיבוי שריפות. כך זה נראה

צפו ב'מבצע הגירוש' בגבעת הישיבה: "הנה זה מתחיל - ארויס"



הביזיון בגבעה נמשך: בתיעוד מיוחד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', מהמהומה שהתחוללה בשעות הצהרים (שלישי) בחדר האוכל של ישיבת פוניבז' בבני ברק, נראים תלמידי הישיבה כשהם מתיזים חומר לכיבוי שריפות על בחורים מהפלג השני, וזאת על מנת לאלצם לעזוב את המקום.

נראה, כי הפרובוקציה הייתה יזומה ואחד התלמידים שצילם זאת, אומר רגע לפני: "הם מוכנים להתחיל". שניות בודדות לאחר מכן, נראה נראה נתז של מטף כיבוי המופנה כלפי פנים חדר האוכל, מתוך הכניסה. עשרות הבחורים שיושבים ואוכלים, נראים נמלטים מהמקום.



תוך כדי מעשה הונדליזם נשמעים קריאות "ארויס", (אידיש - 'לצאת'). אם לא די בכך, נשמעת ספירה מ-10 ומטה, הזמן כביכול שבמהלכו חדר האוכל אמור להתרוקן מתלמידי הישיבה שישבו לסעוד בו את ליבם.

יצויין, כי ישיבת פוניבז' נחשבת עדיין לישיבת הדגל של הציבור הליטאי, ואנשי ציבור ועיתונאים נוהרים למקום על מנת לצפות בהתמדה וקול התורה האדיר הבוקע מתוך ההיכל. גם בשעות הלילה ניתן לראות בחורים שוקדים על תלמודם. מה שמעיב על כך, הוא מאבק ארוך שנים שמתעורר מידי פעם וגורר עמו חילול השם גדול.
ישיבת פוניבז' הביזיון בגבעה מטפי כיבוי חדר אוכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד