א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

במשך שעתיים: ניפץ רכבים וגנב את תכולתם

לפנות בוקר יום האתמול נצפה אלמוני מנפץ 15 רכבים של חרדים תושבי גייטסהד שבאנגליה • המשטרה התמהה ובאה באיחור רב • "מאחר וכל האזור החרדי מרושת מצלמות, הגנב ייתפס בימים הקרובים"

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



אנטישמיות בגייטסהד? אתמול בבוקר (רביעי) נראה אדם במצלמות אבטחה כשהוא מנפץ שמשות של 15 רכבים שבבעלות חרדים וגונב כל מה שהיה מונח בתוכם.

אחד החרדים סיפר לתקשורת המקומית: "ראיתי מחלון ביתי את הגנב שובר שמשה וגונב, התקשרתי למשטרה ב-3:10 לפנות בוקר, אף שוטר לא טרח לבוא, והוא עדיין פרץ למכוניות בסביבות 5:00".

הגנב צולם במצלמות אבטחה ומשטרת גייטסהד מחפשת אחריו, "אנחנו יודעים איך הוא נראה ואנחנו נמצא אותו" נמסר מהמשטרה.

כמו כן נמסר מהמשטרה שהסיפור לא נחקר כפשע שנאה, אלא כמקרה פלילי רגיל, מנגד מספר ל'בחדרי חרדים' אחד החרדים מהשכונה החרדית, "הגנב ידע טוב מאד שזה מכוניות של יהודים, עובדה שרק רכבים של יהודים ניזוקו, הוא במשך שעתיים הסתובב חופשי - פרץ וגנב, התקשרתי למשטרה, אמרו לי שהם בדרך ומטפלים בזה, רק לקראת הבוקר הם הגיעו, עכשיו הם מחפשים אותו".

"מאחר וכל האזור החרדי מרושת מצלמות, הגנב ייתפס בימים הקרובים" כך מסביר ל'בחדרי חרדים' אחד העסקנים, "הממשלה הקציבה ליהודים מיליוני פאונד למצלמות אבטחה, גם אנחנו קיבלנו, ולכן אנחנו נלכוד אותו". הוא סמוך ובטוח.

אחד הרכבים שנופצו







פריצה לרכב אנטישמיות גייטסהד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד