י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

השופט הנוכרי פסק לטובת הצניעות: "חרדיות לא חייבות ללבוש מכנסיים"

גם השופט הנוכרי הבין שכבוד האישה בצניעותה ופסק לטובת חרדית מקראון הייטס שהושפלה במכון כושר אליו הייתה מנויה, היות ולבשה חצאית

מכון כושר. צילום: pixabay
מכון כושר. צילום: pixabay צילום: pixabay



השופט הגוי קבע: אי אפשר לחייב חרדית לעבוד עם מכנסיים. יהודייה אורתודוקסית, שנאסר עליה להתעמל עם חצאית במכון הכושר 'לוסיל רוברטס' בברוקלין, זכתה בתביעה נגד המכון, על זכותה המלאה לשמור על הלבוש הדתי שלה.

בעקבות כך הודיעה שלשום (שלישי) הנהלת מכון הכושר, כי היא לא תאסור עוד על נשים חרדיות ללבוש חצאית בהתעמלות, לאחר שנתבעה בשנת 2015 על ידי יוספה איסנברג - חרדית מקראון הייטס.

איסנברג טענה בתביעתה, כי עובדים של 'לוסיל רוברטס' בשני מכוני כושר - אחד בברוקלין והשני בפלטבוש, השפילו אותה וצעקו עליה, ובסופו של דבר אסרו עליה להגיע למכון הכושר מפני שרצתה להתאמן בחצאית. כך מדווח ה'ניו יורק פוסט'.

כחלק מהסדר שהוגש לבית המשפט הפדראלי במנהטן, מכון הכושר 'לוסיל רוברטס', הסכים להחזיר את דמי המינוי בחדר הכושר לגב' איסנברג וגם לשלם לה סכום כסף כפיצוי, שלא פורסם גובהו.

"זהו ניצחון משמח לנשים המתלבשות בצניעות", אמרה איסנברג בהצהרה מיד לאחר פסק הדין. היא הודתה לאלוקים, לצוות המשפטי שלה ו"כל מי שתמך בה לאורל כל הדרך".
חצאית מכון כושר לוסיל רוברטס תביעה צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד