ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

נתן האלמן של דפנה מאיר חושף על שיחותיו עם ראש הממשלה

"תודה לך ראש הממשלה על עוד שיחת טלפון מנחמת ומעודדת שזכיתי לקבל ממך אתמול בערב, רגע לפני שאני הלכתי לישון ואתה כרגיל המשכת לעבוד"

נתן האלמן של דפנה מאיר חושף על שיחותיו עם ראש הממשלה
יונתן זינדל/פלאש90



בעוד התקשורת תוקפת את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת רעייתו ומסקרת מבוקר ועד ליל את חקירות המשטרה ואת החשדות נגד משפחת נתניהו, נתן מאיר, שרעייתו דפנה הי"ד נרצחה בפיגוע בעותניאל – פרסם פוסט בפייסבוק שבו הוא מבקש להכיר טובה לנתניהו, "תודה לך ראש הממשלה על עוד שיחת טלפון מנחמת ומעודדת שזכיתי לקבל ממך אתמול בערב, רגע לפני שאני הלכתי לישון ואתה כרגיל המשכת לעבוד", כתב נתן.

בראשית דבריו הוא כותב: "כבר הרבה זמן לא פרסמתי שום דבר. אני עסוק בבניית ביתנו מחדש. אנחנו הולכים ונבנים מיום ליום וטוב שזה נעשה הרחק מאור הזרקורים. אנחנו לעיתים קרובות מתמודדים גם עם הצער והאובדן כדי להמשיך את מפעל החיים. גם עתה אין ברצוני לומר דבר אלא רק לשתף במה שאני כבר לא מצליח לשמור בתוכי".



הנשיר איבלין בניחום אבלים אצל נתן מאיר. צילום: מארק ניומן לע"מצילום: הנשיר איבלין בניחום אבלים אצל נתן מאיר. צילום: מארק ניומן לע"מ
הנשיר איבלין בניחום אבלים אצל נתן מאיר. צילום: מארק ניומן לע"מ


הוא מספר על הקשר האישי שלו עם ראש הממשלה: "בשנה וחצי האחרונות זכיתי להכיר מעט את ראש הממשלה ורעיתו וכואב לי לראות שפניהם היפות לא רואות אור. אני מכיר את ראש הממשלה מחבק ומתעניין שוב ושוב בשלומי ובשלום הילדים. אני מכיר ראש ממשלה שמתקשר ושמבקש לדעת שאנחנו מצליחים לשרוד אחרי האסון שלנו. אני מכיר את אשתו שמחבקת את הילדים שלי בחום".

"אני מכיר את ראש הממשלה כאיש אוהב שבא אלינו כדי להביט לנו ישר בעיניים", הוא ממשיך, "אני מכיר אותו כאח שכול שתומך ונמצא איתנו בכל ליבו בדרך הקשה. תודה לך ראש הממשלה על עוד שיחת טלפון מנחמת ומעודדת שזכיתי לקבל ממך אתמול בערב, רגע לפני שאני הלכתי לישון ואתה כרגיל המשכת לעבוד".

לסיום כתב: "עוד מעט מתחילה שנה חדשה. אני מבקש להכיר טובה למי שראוי לה ולהודות בכל לב למי שעושה למענינו ימים ולילות. תודה לכם מנהיגים שלנו, רבים וטובים, מאוד".
נתן מאיר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד