י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ישיבע בוחער, נוסע לאומן? יש תקנות חשובות

כדי שלא להיקלע למצבים לא נעימים עם הצבא, מחדד 'ועד הישיבות' לבחורים הנוסעים לאומן את הנהלים • הזדרזו! נותר עוד פחות משבוע

חסידי ברסלב נוחתים באוקראינה
חסידי ברסלב נוחתים באוקראינה



לקראת יציאת תלמידי הישיבות והכוללים של חסידי ברסלב לאומן שבאוקראינה לשהות בימי ראש השנה, הוחלט כי ימי בין הזמנים לחודש תשרי יהיו מתאריך י"א תשרי עד לר"ח חשון. כמו כן, לדרישת הרשויות חובת התלמיד לעדכן בהקדם על היציאה לאומן.

וועד הישיבות בארץ ישראל הוציא תקנות שנמסרו ללשכת הפניות בחסידות ברסלב:

בסייעתא דשמיא עלה ביד וועד הישיבות להסדיר במסגרת התקנות החדשות את נושא יציאתם של תלמידי הישיבות לחו"ל באופן היותר ראוי ומותאם מבעבר וכדלהלן:

א. בן ישיבה רשאי לצאת לחו"ל בימי בין הזמנים ול-7 ימים נוספים בכל שנת לימודים. (ימי בין הזמנים לחודש תשרי נקבעו מתאריך י"א תשרי עד לר"ח חשון) לדרישת הרשויות חובת התלמיד לעדכן על יציאתו בפקס.

ב. מוסד המעוניין יכול לבקש ימי חופשה חילופיים שייגרעו מתקופת בין הזמנים. על הבקשה להיות מוגשת עד שבוע לפני תחילת שנת הלימודים.

ג. בשנה זו בלבד ניתן להגיש גם עתה בקשה לימי חופשה חילופיים.

ד. בתוך הזמן אין רשות לצאת ללא קבלת היתר מרשויות הביטחון, יציאה ללא קבלת היתר מרשויות הביטחון מסכנת את התלמיד בהסרת מעמדו כבן ישיבה על כל המשתמע מכך.

ה. היוצאים לימי ראש השנה וחורגים מהמועדים הנ"ל ניתן לשלוח למשרדנו במייל בלבד בקשת היתר יציאה חריגה חתומה בידי ראש הישיבה ונעבירם לאישור רשויות הביטחון, ונעשה כמיטב יכולתינו שקבלת ההיתרים תתבצע באופן המהיר ביותר. את טופס הבקשה ניתן לקבל במשרדנו במייל זה.יצויין כי תלמיד שמועד התייצבותו להגשת דיחוי עבר ועדיין לא ניגש לא תאושר יציאתו ע"י הרשויות ועליו להסדיר עניין זה בהקדם.

ו. יש להזדרז ולהגיש את הבקשות ליציאה בדחיפות! מאחר ומיום ד' כ"ב באלול תיסגרנה כל הלשכות ולא יהיה ניתן להגיש בקשה ליציאה. בכל בירור בנושא זה יש לפנות בהקדם למשרדנו.





אומן ברסלב רבי נחמן ועד הישיבות יציאה לחוץ לארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד