י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מכשיר טרף בהכשר הבד"ץ • פרסום ראשון

לאחר חודשים של דיונים אינטנסיביים, הושק היום מכשיר הבלאק ברי הכשר • בשלב הראשון ייצאו מספר מכשירים מצומצם, שימכרו רק באישור רבני • והמחיר? מופקע!

מכשיר BlackBerry 'מנוהל'
מכשיר BlackBerry 'מנוהל'

מכשירי הבלאק ברי הפכו בתקופה האחרונה למוצר חובה בכיסו של כל איש עסקים. המכשיר המאפשר קבלת מיילים בנוחיות מירבית, מאפשר לבעלי עסקים רבים לצאת מהמשרד בלי לחשוש כל הזמן שמא הגיע מייל מהבנק.

גם בעלי עסקים חרדים, עברו בתקופה האחרונה להשתמש במכשיר הפופלארי, והחרם שהוטל על המכשירים המתקדמים – הלך והתפוגג.

בוועדת הרבנים לענייני תקשורת הבינו כי חייבים למצוא פיתרון לאנשי העסקים הזקוקים לפתרונות תקשורת, והחליטו לבחון את הכשרת השרץ.

הבוקר, לאחר תקופה ארוכה של דיונים אינטנסיביים, הושק מכשיר בלאק ברי כשר המיועד לאנשי עסקים. כשר אמרנו? לא בדיוק. המכשיר זכה לחותמת 'מנוהל', מה שמעיד על התערבות וועדת הרבנים בתכנים אותם ניתן יהיה לצרוך באמצעות הבלאק ברי.

המכשיר החדש - BlackBerry מדגם 9300, יימכר עם קו של חברת פלאפון. הפיתוח נעשה על ידי TMG חברה טכנולוגית מאשדוד שבנתה ועיצבה את המכשיר ולקחה את האחריות על על הפרויקט השיווקי, המשווק כעת כפיילוט.

ומה המחיר? המכשיר משווק כעת במחיר של 320 ש"ח לחודש, הכולל תשלום על המכשיר, שירות מיילים ושירות BlackBerry Messenger BBM (תוכנת הודעות מיידיות בין מכשירי הבלקברי). בוועדה טרם החליטו אם לאשר את תוכנת המסרים, והחלטה על כך תתקבל בימים הקרובים.

גורם המעורה בתהליך אומר ל'בחדרי חרדים' כי "מספר המכשירים המשווקים כעת בפיילוט הוא מצומצם מאוד. רק לאחר תקופה שהמכשיר יפעל כשורה הוא ישווק לציבור הרחב, אך לא במתכונת הרגילה של מכירה בחנויות ואצל המשווקים, אלא יימכר רק באמצעות נציגים מיוחדים ובאישור רב בלבד.

בתוספת של 20 ש"ח ניתן לקבל מכשיר סמסונג טאצ כשר, הכולל 1000 דקות שיחה, 500 דקות לטלפונים כשרים ו-500 דקות לקווי בזק.



טלפון כשר BlackBerry כשר סמארטפון כשר לצרכי פרנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד