כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

טס במהירות 122 קמ"ש וקיבל רק 800 ש"ח קנס

נהג שנסע בכביש של 90 במהירות גבוהה ב-32 קמ"ש יותר יצא בזול, על אף שיש לו 16 עבירות קודמות. אור ירוק: "פסק הדין מדגיש שוב עד כמה חסרה הרתעה בכבישי ישראל"

טס במהירות 122 קמ"ש וקיבל רק 800 ש"ח קנס

בית משפט השלום לתעבורה בחיפה גזר על עימאד ח'מאיסי עונש של קנס בגובה 800 ש"ח בלבד בגין נסיעה במהירות של 122 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש וזאת למרות שלחובתו 16 עבירות קודמות. כשנתפס ע"י שוטר התנועה טען הנאשם: "הבן שלי עשה עכשיו ניתוח תתחשב בנסיבות".

השופט שמואל יציב קבע בגזר הדין: "לאור עתירת התובעת לקנס בסך 800 ₪, והעובדה שמדובר במהירות במסגרת ברירת המשפט הגבוהה, ולאור עברו של הנאשם הנוהג משנת 1992 ולחובתו 16 הרשעות קודמות מתוכן 6 על עבירות מהירות אני דן את הנאשם לתשלום קנס בסך 800 ₪. תשלום הקנס בתוך 30 ימים וזכות ערעור תוך 45 ימים".

בעמותת אור ירוק התייחסו לגזר הדין: "בחברה הישראלית קיים מיתוס, לפיו מהירות איננה מסוכנת. חברות הרכב אף משווקות את יכולת האצה של הרכבים שלהן כיתרון. בפועל, הנהיגה במהירות מופרזת שאינה מותאמת לתנאי הדרך מסוכנת ביותר, למעשה יותר מכל עבירת תנועה אחרת. פסק הדין המתואר מדגיש שוב עד כמה חסרה הרתעה בכבישי ישראל ועד כמה בטוחים בעצמם עברייני המהירות הסדרתיים, היכולים להמשיך ולנהוג ככל העולה על רוחם באין מפריע. לצערנו, עבריינים אלה יודעים כי גם אם ייתפסו – הענישה תהיה מגוחכת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד