ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מותר לחסל את המתחרים? • קורס מיוחד יוצא לדרך

לאחר שהקורס הצליח בעולם הוא מגיע גם לישראל • הקורס 'כשאתה צריך להיות השופט' פותח ע"י חב"ד בארה"ב לקהל אקדמאי ועכשיו יוצע בעשרות נקודות יישוב בארץ

מותר לחסל את המתחרים?  • קורס מיוחד יוצא לדרך

מה דעת ההלכה על המתת חסד? מה דעת ההלכה על תחרות עסקית וניצול בלתי הוגן של יתרון מסחרי? נושאים אלו ואחרים יעסיקו בששת השבועות הקרובים מאות תלמידים, בקורס ששמו "כשאתה צריך להיות השופט – אתיקה ודילמות מוסריות לאור ההלכה".

הקורס נחל הצלחה רבה ברחבי העולם במהלך השנים האחרונות, תורגם ונערך לעברית ומוצע ב-21 ריכוזים בישראל, הוא מופעל על ידי צעירי חב"ד ופותח על ידי JLI – 'מכון רוהר ללימודי יהדות' שעל יד המרכז לעניני חינוך של חב"ד.

סגנון הלימוד הייחודי המיועד לציבור אקדמי פורס בפני הלומדים את הדילמות, בוחן את דעתם האישית באמצעות תרגילי למידה ומציע את התשובה היהודית, כל זאת בליווי מצגות וסרטונים הערוכים ברמה המתקדמת ביותר.

לקראת פתיחת הקורס 'אתיקה תלמודית' נערך יום עיון מיוחד ומעמיק לשלוחי הרבי, מפעילי הקורס, באירוח הרב יהודה בוטמן מרמת השרון.

השתתפו הרב יוסף יצחק נוימן ממכבים-רעות, חזקי אריאלי, יו"ר המרכז למצוינות בחינוך, עורך הקורס הרב אליהו זילברשטיין, מאיטקה ניו-יורק. והשופט נתן נחמני, שהציג את נקודות החפיפה בין המשפט העברי והחוק הישראלי, כרקע כללי לקורס.

את מיזם JLI בארץ מלווים מנהל ההנהלה העולמית של JLI הרב אפרים מינץ ועמיתיו הרב דובי רבינוביץ' והרב לוי קפלן שמכהן גם כחבר וועדת ההיגוי של JLI בארץ, וכן חברי הצוות של צעירי אגודת חב"ד בארץ - הרב יוסף יצחק לבנהרץ, הרב נפתלי ליפסקר ורכז המיזם הרב יוסי בייטש והצוות הארגוני - הרב יעקב פינסון והרב לוי וילנקין מ'המרכז לעזרי שליחות' של צעירי אגודת חב"ד.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד