י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

זה מה שילדי בני ברק ילבשו בחורף הבא

הילדים הכי יפים בגן ולא רק שם... כך הם יראו עם הקולקציה המשגעת של Keds, גם ביום חול וגם בשבתות וחגים * ועכשיו גם מבצע שווה במיוחד, אז אין לכם מה להתלבט, רגע לפני ראש השנה – תדע כל אם משקיעה כיצד יראו ילדיה * צפו בסקירה היפהפייה

צילום: אלון שפרנסקי
צילום: אלון שפרנסקי





מי מאיתנו לא נתקלה בתופעה הבאה: את יוצאת לקנות לעצמך בגד חדש. נכנסת לקניון, מסתובבת במשך שעות, חוזרת מאושרת הביתה עם עשרות שקיות ובתוכן... בגדים לילדים, בדיוק! ככה זה. כולנו רוצות את הטוב והיפה ביותר עבור עצמנו, אך הרצון הגדול והאמיתי שלנו מתבטא בעיקר עבור הילדים.

אם יש משהו שאנחנו הכי אוהבות, זה לעקוב אחר קולקציות חדשות של מותגים מובילים ויותר מכך – אוהבות מבצעים. כיף, אפשר לקנות עוד סט לילדונת. שתהיה הכי נסיכה בגן.

אז סקרנו עבורכם את קולקציית הסתיו חורף 2018 של קדס קידס. היא כל כך עשירה, צבעונית ורבגונית – שאין אפשרות להישאר אדישים, גם אם רוצים. העונה מורכבת הקולקציה מארבע קבוצות השראה שמשתלבות ומשלימות זו עם זו לאורך כל העונה- החורף ישתלב נפלא עם פריטי הסתיו וההפך, וכך הם מהווים השלמה למכלול אחד שלם.

רגע לפני הסקירה – מבצע אש שאסור לכן לפספס:

כמעט אין אמא ואישה שאינה מכירה את המותג הסופר אופנתי ואיכותי, Keds, ומה יותר כיף מאשר לדעת שאפשר לרכוש עכשיו ממיטב הקולקציה החדשה ולשלם פחות? מבצע חם אש מהתנור: קנו ב- 250 ₪ ושלמו 200 ₪ בלבד! קראו את הפרטים, צפו בתמונות ולכו להתחדש וליהנות.

קבוצת ההשראה הראשונה: SOFT ZEN

קבוצה באווירה רעננה בסימן פריחה ולבלוב. צבעוניות רכה, פרחי זן הפורצים גבולות מהבד ויוצאים החוצה במראה תלת ממד, דגמים במראה נינוח ורך עשויים מבדים טבעיים כגון כותנה סינגל סלאב , ועוד . קולקציית הבנות מאופיינת בהדפסי פרחים בוטניים המתפרצים מן הבגד , שלובי פייטים המחליפים כיוון וצבע. קולקציית הבנים מאופיינת במבחר דפוסי וינטאג' מגניבים בשילוב פצ'ים בהשראה צבאית או מעולם החי, דפוסים של מפות עתיקות, טקסטים וקריצה של הומור , רוח קלילה וחיובית , ג'ינסים רכים עשויים FRENCH TERRY או מכנסיים במראה אלגנטי אך עשויים מבד סריג, במגע רך ונעים.







קבוצת ההשראה השנייה : CREATIVE CAMPUS

קבוצה שיקית וחגיגית אך נינוחה בגווני כחול רטרו+צבעים קרים של ורודים אפורים מלאנג'ים שחור ולבן. דפוסי משבצות, חולצות גזורות באלכסון. הקבוצה מאופיינת אריגים טבעיים, בדי סריג דקיקים ורכים. בקבוצה זו נגיעות של דפוסים מטאליים בגווני כסף, דפוסי קטיפה מנצנצים , סריגים דקיקים במראה רטרו וחצאיות קוקטיות עם קפלים להשלמת המראה. סרפנים, ואוברולים. שמלת קטיפה (הבד הנכון לעונה) מסתובבת.
לבנים ישנם מגוון רחב של חולצות טי שירט בהדפסי קולג' מכובסים עם קריצה הומוריסטית , פצ'ים, פרצופים וגימיקים משעשעים, דפוסי שפריצים על בדים רכים, חולצות אריג מגניבות ומכנסי פרנץ טרי מכובסים בגזרות OVER SIZE עדכניות.







קבוצת ההשראה השלישית: WABI SABI

זוהי קבוצה המשלימה את קבוצת ההשראה הראשונה SOFT ZEN אך נכנסת לחנויות בהמשך העונה לקראת חורף ויוצרת עניין חדש בצורת מעבר מצבעים פסטלים רכים המוצגים בתחילת עונה אל צבעוניות עוצמתית עזה ומתפרצת בקבוצה זו. הקבוצה בהשראת שנות ה70 הנוסטלגיות, חמה ונעימה. שימוש בחומרים גסים במראה -אך רכים ונעימים כגון צמר כבשים, פלאנל, סריגים עבים, פוטרים וויסקוזה מגורדת יוצרים מראה שכבות חם חורפי ונעים.






קבוצת ההשראה הרביעית: FRENCH DENIM

קבוצה המתלבשת על הנישה השנייה CREATIVE CAMPUS ומשלימה אותה, אך מוסיפה 2 גוונים חדשים ודומיננטיים: אדום עז וירוק בקבוק, מה שבעצם גם ממשיך את הסיפור אך לוקח למקום חדש.
שילוב של חומרים מעולם הספורט כמו NEOPREAN (בד גלישה) רך , בדי ג'רסי גמישים ובד פוטר עם פרווה פנימית נותנים את הכח לקולקציה. זוהי קבוצה קז'ואלית ברובה בעלת סטייל "לא מתאמץ" עם דפוסים ספורטיביים פשוטים ונאיביים , צ'ארם צרפתי יוצר מראה רטרו מודרני עדכני.
שילוב של פונפונים מפרווה על שמלות וסריגים , נותן תחושה של FUN.
בקבוצה זו שילבנו פרטי SNOOPY היוצרים מיני קבוצה ומשלימים את כלל הקבוצה עצמה.





ויש את קבוצת HITS

קבוצה המכילה מוצרים טרנדים איכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד ובצבעים המשתלבים עם קולקציית האופנה המורחבת.

וגם: כל מה שחלמתם עבור הנסיכים שלכן לאירועים, לשבתות וחגים, כדוגמת דגמים חגיגיים מבד מטאלי פליסה עדין ומנצנץ בגווני זהב פנינה וכסף מושחר, שמלת וולן עם שרוול פעמון עשיר חצאית גומי מסתובבת וחולצה למראה שיקי וסופר קולי.

תמצאו גם סטים 'ניו בורן' עשויים בדים סרוגים רכים ומלטפים עם דפוסים מתוקים המתאימים במיוחד לתינוקות שזה עתה נולדו וארוזים במארז שקית ניילון שקופה.
בנוסף יהיו מארזי מתנה לתינוק שנולד וליולדת במארזים חגיגיים המכילים שילוב של פריטים שונים לרך הנולד במחירים של 89.9 ₪ ו- 189.9 ₪ .

טווחי מחירים בייבי וגדולים :
מכנסיים וג'ינסים : החל מ-29.90 ₪ - עד- 149.90 ₪
חולצות: החל מ- 29.90 ₪ עד-139.90 ₪
גופיות: החל מ- 29.9 ₪ ועד 99.9 ₪.
שמלות: החל מ- 89.90 ₪ עד- 149.9 ₪
חצאיות: החל מ- 69.90 ₪ עד- 119.90 ₪
טוניקות: החל מ- 79.90 ₪ עד – 99.90 ₪
טייצ'ים: החל מ- 39.90 ₪ עד- 79.90 ₪

להשיג ברשת חנויות Keds Kids ובאתר:

קטלוג בנות>>


קטלוג בנים>>


קטלוג בייבי>>


סניפים>>

מבצע סופר משתלם: קנו ב-250 ₪ ושלמו 200 ₪ בלבד!





צילום: אלון שפרנסקי














קדס בגדי ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד