י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שבועיים לפני ר"ה: הברסלב'ר הוטס מאומן לישראל

אחד מוותיקי קהילת ברסלב באומן חש שאינו בטוב לאחרונה עד שהגיע למצב של סיכון חייו • לחסיד לא היה ביטוח רפואי ועקב המצב הירוד של שירותי הרפואה בבתי החולים באוקראינה, הוחלט כי ישנו צורך דחוף להטיסו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בישראל • אנשי קהילת ברסלב באומן התגייסו ותרמו את עלויות הטיסה

יו"ר הצלה אוקראינה הלל כהן, והרב יעקב ג'אן והמתנדבים בטקס צילום: דוברות הצלה אוקראינה
יו"ר הצלה אוקראינה הלל כהן, והרב יעקב ג'אן והמתנדבים בטקס צילום: דוברות הצלה אוקראינה



אחד מוותיקי קהילת ברסלב באומן חש שאינו בטוב לאחרונה עד שהגיע למצב של סיכון חייו. לחסיד לא היה ביטוח רפואי ועקב המצב הירוד של שירותי הרפואה בבתי החולים באוקראינה, הוחלט כי ישנו צורך דחוף להטיסו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בישראל.

הבוקר קיבלו בהצלה אוקראינה פניה מהעסקן חיים חזין בנושא, ותוך שיתוף פעולה מהיר ומיידי של כונני הצלה אוקראינה ואנשי קהילת ברסלב באומן תוך ייעוץ וסיוע של אבי חובב סגן מנהל מרחב ירושלים במד"א וקשר שנוצר מול בכירים בקונסוליה הישראלית בקייב, האיש יוטס בשעות הקרובות לקבלת טיפול רפואי בישראל.

אנשי קהילת ברסלב באומן התגייסו ותרמו את עלויות הטיסה, והלל כהן, יו"ר הצלה אוקראינה התלווה לנסיעה עם החולה לקייב שם הוא פועל מול רשויות שדות התעופה בכדי לזרז הליכים ולהעלותו לטיסה הקרובה לכיוון בית חולים בישראל ומשם אבי חובב יעבירו לאשפוז בבית חולים בישראל.

הלל כהן יו"ר הצלה אוקראינה מסר: "מרגש לראות את ההתגייסות המיידית של אנשי קהילת ברסלב באומן והגורמים הנוספים שסייעו למהלך שבזכות זה תוך מספר שעות הוא הועלה על רכב לכיוון שדה התעופה בקייב. כולנו מאחלים ומייחלים לרפואתו. תודות לחיים שפירא איחוד ברסלב באומן, אבי חובב מד"א, חיים חזין, לחברות הנסיעות פאייכלה ואומן אקספרס ולקונסולית ישראל המסורה גב' אתי בנימין. ועוד רבים וטובים על המסירות".

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו: חיים בן לובה.

בארגון הצלה אוקראינה מזכירים לכלל הציבור כי חשוב ומומלץ לעשות ביטוח רפואי לחו"ל לפני הטיסה בכדי למנוע עגמת נפש רבה והוצאות מרובות במידה וח"ו יהיה צורך בפינוי לבתי החולים בקייב או אודסה או הטסה רפואית לטיפול בבתי חולים בישראל ויכול להסתכם בעלויות של עשרות או מאות אלפי דולרים.
ברסלב אומן ביטוח רפואי הצלה אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד