א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

התפתחות בפרשת זריקת הילד מההסעה ברחוב שומם: המשטרה פתחה בחקירה

בלי שהאב הגיש תלונה, במשטרה החליטו לפתוח בחקירה על מקרה זריקת ילד כבן 6 ברחוב שומם בבית שמש

הילד שנזרק, מתוך הסרטון
הילד שנזרק, מתוך הסרטון



התפתחות בפרשת הילד שנזרק מההסעה - המשטרה חוקרת: לפני יומיים (רביעי) תועד בכביש שומם בבית שמש, ילד בן 7 כשהוא עומד לבדו, לאחר שלדבריו הורד מרכב ההסעה שאסף אותו לביתו מאחר והוא לא היה חגור. ל'בחדרי חרדים' נודע כי במשטרה פתחו בחקירה, למרות שהורי הילד לא הגישו תלונה.

המקרה אירע כאמור שלשום, יום רביעי, כפי שדווח איציק מן ב'בחדרי', ילד בן שבע שפרטיו שמורים במערכת, הורד מרכב ההסעות שאמור היה להוביל אותו מתלמוד התורה בו לומד לביתו בבית שמש, בכביש שומם באמצע הדרך, הכביש המוביל לרמה ג'.



לדברי הילד, שאף תועד בוידאו, הוא הורד מאחר ולא היה חגור. אזרח שראה את הילד בגפו הציע לילד להסיעו לביתו אך זה פעל נכונה וסירב - מאחר והייתה לו מודעות ברוכה כי יש להזהר מזרים. אותו אזרח, שאיתר את הילד, חייג להוריו וזה נלקח לביתו.

בחברת ההסעות 'דיקלה' אמרו ל'בחדרי חרדים' כי האחריות היא אך ורק על המלווה מטעם בית הספר וכי הנהג לא היה מעורב כלל בהחלטה להוריד את הילד במקום כזה או אחר. כאמור במשטרה יבדקו טענה זאת.

עוד נודע ל'בחדרי' כי מדובר בתלמוד תורה "נודע בשערים" הממוקם ברחוב הצדיק משטפנשט בבית שמש. במזכירות המוסד אמרו ל'בחדרי' כי הנושא טופל בחומרה אך סירבו לפרט.

אב הילד סירב להגיש תלונה למשטרה, אולם בעקבות התיעוד המדאיג והנוגע ללב, החליטו במשטרת ירושלים לפתוח בחקירה ולבדוק האם אכן הייתה כאן רשלנות מצד האחראי על הילד במהלך הנסיעה והאם דברי הילד אכן נכונים.
נזרק מההסעה חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד