כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תיעוד מטריד: משגיח כשרות הותקף באלימות • צפו

שוב זה קורה - משגיח כשרות הותקף באלימות: שף באולמי 'האצולה' בירושלים, תקף הערב באלימות את משגיח הכשרות באולם, המפקח מטעם כשרות בד"ץ 'יורה דעה' של הגר"ש מחפוד • בכשרות הזדרזו להוציא מכתב חריף • 'האצולה' ל'בחדרי': "נערוך שימוע לשף"

צילום: מתוך הסרטון
צילום: מתוך הסרטון

 


שוב זה קורה - משגיח כשרות הותקף באלימות: שף באולמי 'האצולה' בתלפיות שבירושלים, תקף הערב (חמישי) באלימות את משגיח הכשרות באולם, המפקח מטעם כשרות בד"ץ 'יורה דעה' של הגר"ש מחפוד.



לבחדרי חרדים נמסר מסביבת המשגיח, כי הנסיבות הן בעקבות כך שהשף השתמש במוצר לבישול בניגוד להוראת המשגיח, וכשזה העיר לו על כך - השף התעצבן ותקף אותו באלימות. אנשי האולם שמסתייגים ממעשה השף טוענים כי לא זה הרקע למקרה, אלא מעשה קונדס על רקע אישי בלבד.

בתיעוד שפורסם ממצלמות האבטחה של האולם, נראה השף במטבח מנהל שיחה עם המשגיח, ובשלב מסוים מקרב את מצחו לעבר ראשו של המשגיח ונוגח בו בברוטאליות. עוצמת המכה היתה כה חזקה שהמשגיח נראה כשהוא סופג את עוצמתה מתגולל ונמלט.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בד"ץ 'יורה דעה' הוציא בשעה האחרונה מכתב בהול לבעלי אולם 'האצולה' עם דרישה חד משמעית לפטר את השף, וזאת כתנאי להמשך כשרות הרב מחפוד באולם.

"בעקבות נתונים שקיבלנו אודות התנהגות ברוטלית ואלימה של אחד מעובדיך, כנגד המשגיח מטעמנו במקום, דבר שמגובה גם חזותית", נכתב במכתב מטעם בד"ץ הרב מחפוד, "הננו להודיעך כי המשך כשרותינו מותנה בסילוק מיידי של אותו עובד משטח האולם".

עוד נכתב: "במידה והדבר לא ייעשה, תופסק כשרותינו באופן חד צדדי, וכל הוצאות ונזקים בגין ביטולי חתונות וכדו' יהיו תחת אחריותך".

מאולמי האצולה נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "ההנהלה הבינה שהיה מעשה קונדס בין הצדדים, וייערך שימוע לשף ביום ראשון".

בשנה האחרונה, התרחשו לא מעט אירועי אלימות כלפי משגיחי כשרות מצד בעלי עסק, שפים ומנהלי אירועים, וזאת רק משום שהינם מקפידים להעיר ולחדד את נהלי הכשרות בפניהם. כולנו תקווה שמישהו ירים את הכפפה וינהג בחומרה, כנגד אלו שתוקפים את מי שבא להכשיר את מה שאנחנו אוכלים.

 

מכתב הבדץ


משגיח כשרות יורה דעה האצולה תקיפה הרב מחפוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד