י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

השמאל זועם: יאיר שיתף איור 'אנטישמי'

יאיר נתניהו, בנו בכורו של ראש הממשלה, מעורר שוב סערה בשמאל משום שיתף בעמוד הפייסבוק שלו – קריקטורה שלטענת השמאל יש בה ניחוח אנטישמי

יאיר נתניהו. צילום: פלאש90
יאיר נתניהו. צילום: פלאש90



בנו בכורו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, מעורר שוב סערה בשמאל. כשעה לפני כניסת השבת, הוא שיתף בעמוד הפייסבוק שלו – קריקטורה שלטענת השמאל יש בה ניחוח אנטישמי.

תחת הכותרת 'שרשרת המזון' – נראה ג'ורג' סורוס - איל ההון היהודי האמריקאי, כשהוא מממן באמצעות שרשור את אהוד ברק, אלדד יניב ואת מני נפתלי שהיה אב הבית בבית רה"מ וכיום מנהיג את ההפגנות נגד ראש הממשלה.

פרסום הקריקטורה גרר סערה רבתי בשמאל. אהוד ברק הגיב: "זה מה שהילד שומע בבית? מה זה, גנטיקה או מחלת רוח עצמונית? לא משנה. בכל מקרה כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד".

בעקבות ההתקפות, גם בעיתון 'הארץ', הערב כתב נתניהו הבן: "חחחחח עיתון "הארץ" האנטישמי שמוחזק בבעלות של כ25% של תאגיד החדשות הנאצי לשעבר "דומון שאוברג" שהיה אחראי על הפצת תעמולה נאצית בשואה ובעליו הנוכחי היה בהיטלר יוגנד מטיף לי על אנטישמיות. בתמונה למטה- ג'פרי גולדברג, עיתונאי שמאל אמריקני המקורב מאוד לאובמה, מחווה את דעות על עיתון "הארץ" .

נתניהו הוסיף: "ברק רביד תחזור לעשות את מה שאתה יודע הכי טוב ללקק לאהוד ברק, ושחרר אותי".

מאוחר כתב יאיר נתניהו: "אני מקווה שאהוד ברח לא צייץ עלי ממקום מושבו בבוסטון(בין עסקה מפוקפקת אחת לשנייה) שהוא שיכור מוויסקי(כמו שזכור לי היטב). הגיע הזמן לגריאטר אהוד".

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג כתב בתגובה: "כל יהודי צריך לחוש חלחלה ובושה מכך שקריטורה סטייל דר שטירמר יצאה ממעון ראש הממשלה הישראלי ומקבלת חיבוק מגדול האנטישמים. למחוק, להתנצל ולגנות!".

ח"כ מיקי רוזנטל הגיב ואמר כי "יאיר נתניהו בעוד פוסט אנטישמי. כדי שלא אכשל שוב בלשוני אומר רק שהמזון שהזמינה אמו משפים לא היה רק יקר, אלא ייתכן שגם מקולקל".

בתגובה השיב העיתונאי שמעון ריקלין: "כאשר נגמרים הטיעונים לשמאל הם צועקים אנטישמי. ראיתי את מה שהעלה יאיר. אפשר לאהוב ואפשר לא. אנטישמי זה לא. חלאס עם הבכיינות האוטומטית".



הקריקטורהצילום: הקריקטורה
הקריקטורה



יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד