כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ה'אלטערער' התחתן ביום שישי - הגרח"פ ירד ממיטת חוליו כדי להשתתף

עוד ישמע • נוהג החתונות בימי שישי - שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' - צובר עידוד מגדולי ראשי הישיבות • הבוקר התחתן הוותיק שבתלמידי ישיבת 'תורה אור' • הגרח"פ שיינברג - זקן ראשי הישיבות - זה עתה השתחרר מאשפוז ב'שערי-צדק' וטרח להגיע, לסדר קידושין ולחזק את המנהג

הגרח"פ שיינברג בסידור קידושין צילום: ארכיון
הגרח"פ שיינברג בסידור קידושין צילום: ארכיון

היוזמה החדשה לצמצום בהוצאות הנישואין, והנהגת חתונות ביום ו' - שנחשפה באתר 'בחדרי חרדים' - ממשיכה לצבור תאוצה ותמיכה מגדולי ראשי הישיבות.


עוד בנושא
רוצים לחסוך? תתחתנו בערב שבת - ואנו נשלם • חשיפה
עוד ישמע • ה'חברונע'ר' התחתן ביום שישי


קבוצת 'גבירים' מחו"ל, המעוניינת ליצור נוהג של חתונות בימי שישי העשויה להוזיל את ההוצאות - התחייבה לסבסד את הוצאות החתונה של עשרים הזוגות הראשונים שיעשו זאת.

הבוקר (ו') נערכו עוד חתונות לפי הנוהג החדש. באחת מהם, נישא בירושלים ה'אלטערער' של ישיבת 'תורה אור' - החתן שרגא שיינר, כבן 40.

מי שהגיע לסדר את הקידושין הוא רבו, זקן ראשי הישיבות, הגאון רבי חיים פינחס שיינברג, שזה עתה (ביום ד') רק שוחרר לביתו, לאחר אישפוז של שבוע בבית החולים 'שערי צדק'.

עתה, לראשונה, הוא יצא לראשונה מביתו, כדי לסדר קידושין לתלמידו הוותיק, וגם כדי לחזק את נוהג הנישואין ביום ו'.

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע שהיום (ו, ר"ח סיוון), נערכו חתונות נוספות בירושלים. משפחת הלוי משכונת הר נוף ערכה חתונה לבתם באולמי 'נוף ירושלים' בשעה 11:00 בבוקר. ומשפחה נוספת ערכה חתונה באולמי גוטניק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד