י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פרסום ראשון: אחרי הבשורה הגדולה - שוב אין ראש לאגף החרדי החדש

חודשיים ימים לאחר ש"בחדרי חרדים" חשף כי הדרישה החרדית מולאה וכי שר הבינוי והשיכון יואב גלנט מינה את אילנית אלפי לעמוד בראש אגף החרדים החדש במשרדו - אלפי הודיעה על פרישה והמקום נותר שוב מיותם

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90 צילום: יעקב לדרמן ודוד כהן, פלאש 90



חודשיים ימים לאחר ש"בחדרי חרדים" חשף כי הדרישה החרדית מולאה וכי לאחר מכרז פנימי שר הבינוי והשיכון יואב גלנט מינה את אילנית אלפי לעמוד בראש אגף החרדים החדש במשרדו - אלפי הודיעה על פרישה והמקום נותר שוב מיותם. כך חושף "בחדרי חרדים".

כזכור, הקמת האגף ומינויה של אלפי נעשה לאחר שהמפלגות החרדיות דרשו ממשרד האוצר משה כחלון ומהשר גלנט להקים אגף במשרד השיכון שיתמקד בצרכי הדיור של המגזר החרדי. כאמור, לאחר מכרז פנימי הוכרז כי אלפי זכתה בתפקיד.

כעת, לאחר חודשיים - אלפי הודיעה על פרישה ולפני מספר ימים משרד השיכון פרסם מכרז חדש לתפקיד הנכסף.

כזכור, מינויה של אלפי גרר תגובות לכאן ולכאן. יש שטענו כי לא יתכן למנות אדם שאינו נמנה על המגזר החרדי לתפקיד רגיש שמצריך הבנה עמוקה בצרכי המגזר. היו אחרים מהפוליטיקה החרדית שביקשו להעניק לה הזדמנות וזאת בעקבות השם המקצועי שיצאה לה. כאמור, כעת, האגף שהוקם נותר ללא ראש וכי המכרז לתפקיד פורסם לפני מספר ימים.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי למרות המוניטין ושמה הטוב של אלפי, המינוי לא שרד, זאת מאחר שנרשמו חילוקי דעות בינה לבין מנהל מחלקת אוכלוסיות ומרקם ותיק, יוסי חדד, שתחתיו היא עמדה. אלפי עצמה סירבה להגיב או להתייחס לנושא למרות פניית "בחדרי חרדים", אולם גורם במשרד הפנה את האצבע המאשימה לכיוונו של חדד.





אילנית אלפי משרד הבינוי והשיכון יואב גלנט האגף החרדי יוסי חדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד