ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הסופה בארה"ב: שיעורי התורה נמשכים - בוזזים נעצרו במיאמי

בחוץ סוער ובפנים בוער - זו תמונת המצב במיאמי. למרות הסופה שרוחותיה מגיעות ל-200 קמ"ש, שיעורי התורה נמשכים במסירות נפש • טראמפ: "מה שמדאיג אותנו עכשיו זה חיי אדם ולא עלויות" • ויש גם המנצלים את הסופה לרעה ובוזזים

הסופה בארה"ב: שיעורי התורה נמשכים - בוזזים נעצרו במיאמי



נהרות ברחובות, התושבים נצורים כמו בני ערובה. הוריקן 'אירמה' שהכה אתמול (ראשון) בפלורידה, גרם למותם של שלושה בני אדם לפחות ורבבות נזקקו לטיפול רפואי. על אף שנחלש לדרגה 2 מתוך 5, הוא עדיין מהווה סכנת חיים.

שיעורי התורה בצפון מיאמי ביץ' לא הופסקו, במשך למעלה מ-40 שנה, שהרב יוחנן צווייג מוסר שיעורים בישיבה וכולל 'בית משה חיים', מה שהתחיל כבית מדרש עם עשרה תלמידים לפני 40 שנה, משגשג כיום כאחת מהישיבות והכוללים הגדולים בדרום מזרח ארה"ב, ועל אף הסערה, השיעורים מתקיימים כרגיל, כך מדווח האתר Yeshiva world news.



לומדים תורה בצפון מיאמיצילום: לומדים תורה בצפון מיאמי
לומדים תורה בצפון מיאמי


באדיבות אתר Yeshiva world news

הנשיא טראמפ הודיע כי הוא ישקם את פלורידה במהירות, כמן כן הגדיר את פלורידה כ"אזור מוכה אסון", כך שהתושבים יוכלו לקבל פיצוי מלא על הנזקים, טראמפ אמר "מה שמדאיג אותנו עכשיו זה חיי אדם ולא עלויות".

לאחר שהנשיא טראמפ אישר כי פלורידה היא "אזור מוכה אסון", הודה מושל פלורידה ריק סקוט לנשיא טראמפ על ההצהרה, מאחר ובשלושים הימים הראשונים לאחר ההוריקן, התושבים יקבלו סיוע מלא והחזר הוצאות על כל הנזקים, הכוללים סיוע כספי ישיר לכל המשפחות שבתיהם ניזוקו, ולאחר שלושים יום, הסיוע ירד ל-75 אחוז.

בפורט לודרדייל שבפלורידה, המשטרה עצרה תשעה אנשים שנתפסו בוזזים מצלמות, מסכי טלוויזיה, נעלי ספורט ומוצרים אחרים, מחנות מוצרי ספורט במהלך ההוריקן אירמה, כך דווח ב'מיאמי אראלד'.




פלורידה הוריקן אירמה סופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד