כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

התיעוד המטריד שפורסם ב'בחדרי': הנהג והמלווה נחקרו

לאחר שפורסם ב'בחדרי חרדים' התיעוד המטריד בו נראה ילד יתום בן 6 נזרק מרכב ההסעות באמצע הרחוב, החליטה המשטרה לפתוח בחקירה למרות שהורי הילד לא הגישו תלונה כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי'

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי



התפתחות בחקירת המשטרה בעקבות תיעוד בו נראה ילד יתום כבן 6 שהורד מרכב הסעות אך לא במקום בו היה צריך לרדת וללא השגחת מלווה. אזרח שהבחין באירוע יצר קשר עם אביו של הילד שאסף את בנו.

במסגרת החקירה כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לראשונה, אותר נהג חברת ההסעות וזומן לחקירה. כך גם זומן לחקירה מלווה ההסעות שנסע ברכב. השניים נחקרו בתחנת בית שמש ובסיום חקירתם שוחררו בתנאים. החקירה נמשכת.

כזכור, ביום רביעי האחרון פורסם ב'בחדרי חרדים' תיעוד מטריד, בו נראה ילד קטן שננטש באמצע הדרך. נהג הסעות מחברת 'דיקלה' הפועלת בעיר 'בית שמש', ומבצעת הסעות של ילדי העיר, למוסדות הלימודים, הוריד מרכבו ונטש את אחד הילדים שנסע עמו בהסעה, באמצע כביש שומם ברמת בית שמש, בטענה כי הילד לא היה חגור.

עובר אורח, שראה את המתרחש פנה לילד, ושאל אותו: "מדוע הנהג הוריד אותך באמצע הכביש הראשי?", הילד השיב: "הנהג הוריד אותי, בגלל שלא שמתי חגורה".


לבסוף, האזרח נחלץ לעזרתו של הילד, ויצר קשר עם אביו, שהגיעו לקחת אותו לביתו.

"מדובר בתיעוד מטריד במיוחד, זהו אזור שומם וריק מאדם, לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הילד היה נשאר שם שעות, מזל שעובר אורח נחלץ לעזרתו", אומר אחד העסקנים בעיר בית שמש, שנחשף לתיעוד.

מחברת הסעות 'דיקלה' נמסר ל'בחדרי חרדים': "אנו חברה נבחרת ומקצועית, הפועלת בקפידה לפי כל כללי הבטיחות. החברה מפעילה קוים ללקוחות פרטיים, המורים לנהגים את תחנות ההורדה לפי בחירת הלקוח. במקרה של הנסיעה היום, הקו הופעל ע"י בוגר מלווה, אשר הורה לנהגים מתי ואיפוא להוריד תלמידים. כל שאלה לגבי מיקום התחנה או סיבת העצירה יש להפנות לגוף המזמין, ואין כל אחריות בענין על החברה".

ביום שישי האחרון פרסמנו כי במשטרה פתחו בחקירה, למרות שאבי הילד לא הגיש תלונה, וזה עדיין מסרב לשתף פעולה עם החוקרים.

כאמור, הבוקר מפרסמת המשטרה, כי הנהג והמלווה נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים.
נזרק מהסעה חקירת משטרה בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד