כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

דבר כזה בני ברק טרם ראתה: ילדים כייסים

מצמרר: קונה בחנות בבני ברק, גילתה שהארנק שלה נעלם. בדיקה של מצלמת האבטחה גילתה שהיא כוייסה על ידי שני ילדים במקצועיות

דבר כזה בני ברק טרם ראתה: ילדים כייסים



בשעות הצהרים הגיעה א' לחנות בבני ברק על מנת לרכוש נעלים לילדיה. תוך כדי שהיא עסוקה במדידת נעלים, נכנסו שני ילדים בגילאי עשר לערך, ומבלי למצמץ ובמיומנות של כייסים מקצוענים, שלפו מעגלת הילדים ארנק.

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים', נראים שני הילדים עומדים בפתח החנות, אחד מהם מתקרב לעגלה ומתחיל לבחון את ה'סחורה', בעלת העגלה מסתובבת, וזה חוזר לאחור, ממתין שהשטח יהיה נקי, ניגש שוב, שולף ארנק מתוך העגלה ועוזב את המקום עם הילד הנוסף.



כאשר בעלת הארנק רצתה לשלם על זוגות הנעליים שבחרה, היא הבחינה כי הארנק נעלם. "בארנק היה כרטיס אשראי, כרטיסי 'רב קו' וכרטיסים נוספים בעלי ערך כספי", מספר בעלה שי ל'בחדרי חרדים'.

בבדיקה של מצלמות האבטחה, נראו הילדים גונבים את הארנק. בעקבות כך בעלת הארנק חייגה למשטרה והשוטרים שהגיעו למקום אמרו לה כי לכאורה מדובר במקצוענים. "החוקר אמר לאשתי כי לפי התנהגות הילדים, נראה שזו לא הפעם הראשונה שהם עושים את זה. הם לא ממצמצים, נכנסים לחנות, בוחנים את הטרף זמן קצר ומבצעים את הגניבה", סיפר בעלה ל'בחדרי'.

במשטרת מרחב דן פתחו בסריקות על מנת לאתר את הילדים. זמן מה לאחר שהשוטרים הגיעו למקום, בעלת הארנק חייגה לחברת האשראי, אז התברר כי הם כבר הספיקו לבצע רכישות. "הילדים רכשו דברים ממכונות אוטומטיות, כנראה חששו שהמוכרים בחנויות יתפלאו על רכישות גדולות וקנו ממתקים ושתייה במכונות בהן ניתן לשלם בכרטיס אשראי" הוסיף.

מה הנזק? "עם האשראי רכשו בסכום מוערך של 100-150 ש"ח, היה שם כרטיס רב קו טעון, כרטיסי קנייה בסכומים של מאות שקלים וכן מעט מזומנים" סיפר הבעל ל'בחדרי'. לדבריו, עצוב מאוד שדבר כזה קורה בחודש אלול, זמן קצר לפני ראש השנה ובזמן שחלק גדול מעם ישראל כבר אומר סליחות".
מצלמת אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד