ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אחרי עשור: זוג המגישים הודיעו בשידור "אנחנו מתחתנים שוב" • צפו

שניהם אנשי תקשורת מבריקים ופופולריים, הם נישאו לפני עשור שנים כשהשרה השמאלנית משמשת כמסדרת קידושין • בחודש הקרוב, רב חרדי ישיא את הזוג בשנית כדת משה וישראל "מי שיקדש אותנו הוא רב מקסים מאוד" • צפו

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



עשר שנים אחרי שנישאו בטקס אזרחי שערכה השרה לשעבר שולמית אלוני ז"ל - מגישי הטלוויזיה אורלי וילנאי וגיא מרוז יעמדו שוב בחודש הקרוב מתחת לחופה, והפעם כהלכה - עם רב שיקדש אותם כדת משה וישראל.

בתוכנית הבוקר 'אורלי וגיא' אותה מגישים בני הזוג ב'ערוץ 10' הם סיפרו לצופים כי: "אנחנו מתחתנים שוב בחודש הקרוב, באירוע מצומצם עם בני משפחה. מי שיקדש אותנו הוא רב מקסים מאוד".
צפו: אורלי וילנאי מכריזה בשידור חי על החתונה השנייה.

השניים סרבו לחשוף את הסיבה, לחתונתם בשנית, כדת משה וישראל. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומרת אורלי וילנאי: "כל מה שיש לנו לומר בעניין החתונה, אמרנו הבוקר בתוכנית. מעבר לזה אנחנו לא מגיבים. זה משהו פרטי ואישי". אך ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר ברב חרדי מפורסם, אך מפאת צנעת הפרט לא ננקוב בשמו.

בשנה האחרונה אושפזה אורלי לפחות פעמיים בבית החולים על רקע מחלה נדירה ממנה היא סובלת - מחלה שלוקים בה שניים מתוך מיליון איש. גורמים בעולם התקשורת תולים את המחלה בסיבת הנישואים השניים כדת וכדין.
חופה אורלי וגיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד