ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

התחזה לחרדי וניסה לשדוד תכשיטים

המשטרה עצרה אדם החשוד כי התחזה לחרדי וניסה לבצע שוד בחנות תכשיטים באשדוד באמצעות אקדח • אתמול הוגשה הצהרת תובע בבית המשפט, ובימים הקרובים יוגש כנגדו כתב אישום

התחזה לחרדי וניסה לשדוד תכשיטים



בשלהי חודש יולי השנה התקבל דיווח במשטרה אודות ניסיון שוד שארע בחנות תכשיטים בעיר אשדוד במהלכו נכנס אל תוך החנות חשוד בלבוש הנחזה כחרדי וביקש לרכוש טבעת.

מיד לאחר בקשתו זאת, שלף אקדח והחל מתעמת עם בעל החנות, כבן 70. כשהבחין החשוד כי לקוחות נוספים מגיעים לחנות, החל החשוד נמלט מהמקום. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום החלו באיסוף ממצאים פורנזיים בזירה ובסריקות אחר החשוד על פי תיאור אותו מסר בעל החנות אך ללא הועיל והחשוד לא אותר.

"כבר אז הבנו כי נדרשת פעילות אינטנסיבית על מנת להתחקות אחר החשוד במעשה. חזותו החרדית של החשוד עוררה בליבנו ספקות לעניין אמונתו ועל כן החקירה בחנה כיוונים שונים תוך הפעלת אמצעים מתקדמים וחדשניים המצויים ברשות משטרת ישראל", נמסר מהמשטרה.

חקירה שנערכה במשטרה בעקבות המקרה תוך איסוף מודיעיני ופעולות טכנולוגיות מבצעיות שונות הביאו למעצרו של חשוד במעשה, תושב קריית מלאכי כבן 41, והוא הועבר לחקירה במשטרה לאחר שבחיפוש שנערך בביתו אותרו פריטי לבוש ומשקפי שמש התואמים את פרטי לבושו של החשוד במעשה.

במהלך חקירותיו, תוך שמעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, בחר החשוד לעיתים לשמור על זכות השתיקה, לעיתים להכחיש את החשדות שהוטחו בפניו ולעיתים גם טען כי בכלל היה בחוף הים, אליבי שהתברר כשקרי הודות לבדיקה טכנולוגית שערכו החוקרים.

אתמול, יום שני, הוגשה הצהרת תובע בבית המשפט על הכוונה להגיש כבר בימים הקרובים כתב אישום כנגד החשוד בניסיון שוד.
שוד התחזה לחרדי אשדוד קרית מלאכי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד