י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

נתניהו: "אוביל את הליכוד בבחירות הבאות"

בין פגישה עם נשיא ארגנטינה לפגישה עם נשיא פרוגוואי - התפנה נתניהו להתייחס לנושאי פנים. הבהיר: "אני לא פורש - התמיכה בי עוצמתית"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

,

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הבהיר שאינו מתכווין לפרוש והוא מתכווין להוביל את הליכוד בבחירות הבאות. בתדרוך כתבים בארגנטינה אמר הערב (ג') נתניהו,

״זה הבל. אני לא מתכוון ללכת לבחירות, אני מתכוון להמשיך את הקדנציה הזו עד תומה ולהוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות של 2019. ועכשיו השאלה - מי הכניס את המשפט הזה בתוך הליכוד?

"אתה יכול לנתח את זה ככה, זה אומר שמי שחושב שהוא ירוויח מזה הוא לא חכם גדול. כי ישר נחשוב מי חושב שירוויח מזה ואז הוא לא ירוויח מזה. זאת אמירה כל כך טיפשית, תראו איך זה מנוסח. התמיכה בי בליכוד עוצמתית, אומר ביושר , צריך לבוא לראות. לא רק בכנסים, תלכו איתי ברחוב ותראו את זה. לא זוכר תמיכה כזאת מ96, זוכר שהיה תסכול מאוסלו, לא בי ולא ברעייתי, רואה עוצמה אדירה אין מילה אחרת להגיד את זה״.

תוך כך, ראש הממשלה נפגש עם נשיא פרגוואי הוראסיו קארטס שהגיע במיוחד לבואנוס איירס עבור הפגישה. ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא קארטס: "אתה ידיד גדול ואני חושב שישנו פוטנציאל גדול בשיתוף הפעולה הקיים בינינו למען שני עמינו וביכולת של ישראל לסייע ולהציע מניסיונה בתחומים של טכנולוגיה, מים, חקלאות, ביטחון, כל הנושאים שדנו בהם".

נשיא פרגוואי קארטס אמר: "אנחנו עובדים טוב יחד, אבל אני חושב שנוכל לעשות עוד הרבה. יחסים הם כמו שריר, צריך להתאמן כל יום. אבל אני רוצה שתדע שאנחנו אוהבים אתכם מאוד".,
נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד