י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דבורה משחזרת את רגעי האימה: "הבנות צרחו" • צפו

הם נקלעו למארב במהלכו יודו אבנים שיכול היה להסתיים בלינץ' מאיים. אבי ודבורה מילר שבו לביתם במוצאי שבת כשללא התראה מוקדמת, נאלץ מילר לצאת מן הרכב ולירות באוויר. אשתו דבורה, משחזרת את הרגעים בערוץ 10 • צפו

דבורה משחזרת את רגעי האימה: "הבנות צרחו" • צפו



הזמר אבי מילר נקלע במוצאי השבת האחרונה לעימות מפחיד בשכונת א-טור בירושלים. זה קרה לאחר סיומה של שבת בה שימש כחזן, וביקש לשוב לביתו עם אשתו, דבורה ובנותיהם. הסיפור שלהם התגלגל בכל רחבי האינטרנט, וכעת אנו מביאים את השחזור של דבורה, בתוכנית "חמש עם רפי רשף" בערוץ 10.

"בשבריר של שנייה ראיתי מהחלון הימני בחור מסתכל לכיוון שלי, עינינו נפגשו למספר שניות ופשוט ראיתי רצח בעיניים. שנייה לאחר מכן שמעתי בום עצום שהרעיד את הרכב ואלפי רסיסי זכוכית התנפצו סביבי ואז החל כל הבלגאן והבנתי שאנחנו במצב לא פשוט".



בני הזוג המתגוררים בשכונת נווה יעקב בבירה, מעידים כי זו הפעם השניה שהם חוטפים אבנים לעברם.

"הבנות קפצו עליי והחלו לצרוח", ממשיכה מילר לשחזר. "מסביבנו בומים גדולים, מכות פח, חובטים בנו ברכב עם לומים ובלוקים". באותו רגע יצא אבי, בעלה, מהרכב, כשאקדח שברשותו שלוף בידו וירה באוויר כדי להניס את עשרות המתפרעים.

"הייתי בהיסטריה מוחלטת, הבנות צרחו לידי, ניסתי להתקשר למשטרה. צרחתי בהיסטריה שמנסים להרוג אותנו ועושים בנו לינץ'", היא נזכרת. "דקה מאוחר יותר שמעתי ניידות וראיתי המוני חיילים רצים לכיווננו. הם אמרו לילדות לא לדאוג ושהם שומרים עלינו. היה המון בלגאן, צעקות ויריות. משם הסיעו אותנו לתחנת המשטרה שם הוצאתי עשרות רסיסי זכוכית משיער הילדות".
אבי מילר אבו תור דבורה מילר יידוי אבנים נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד