כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בנוסח עדות המזרח • צפו: הרבי מבעלזא אמר סליחות עם תלמידיו של הרב אלבז

הרבי מבעלזא הגיע הלילה לאמירת סליחות עם תלמידי ישיבת 'אור החיים' שבנשיאות הגאון הרב ראובן אלבז בירושלים, שם הם נאמרים מידי לילה בחודש אלול כמנהג בני עדות המזרח • צפו

צילום: יוחנן לוסטיג
צילום: יוחנן לוסטיג



האדמו"ר מבעלזא הגיע הלילה (רביעי) למעמד אמירת הסליחות בהיכל ישיבת 'אור החיים' בראשות חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז, כמנהגם של בני עדות המזרח לומר את הסליחות מידי לילה בחודש אלול.

האדמו"ר ישב במשך כל זמן אמירת הסליחות ליד ראש הישיבה הגר"א אלבז. עם תום אמירת הסליחות, כיבד הרב אלבז את האדמו"ר לשאת דברים לציבור המתפללים. האדמו"ר ביקש מראש הישיבה שימסור את ברכתו לכולם מקרב לב, ואיחל ברכת כתיבה וחתימה טובה.

לאחר מכן נשא הרב אלבז דברי התעוררות ובין הדברים דיבר בשבחו ובגדולתו של האדמו"ר, שהקים מחדש את חסידות בעלזא לאחר השואה האיומה, והשווה את הימים האלו בהם אנו נמצאים בחודש הרחמים והסליחות לימים של תקומת היהדות לאחר השואה, שכל אחינו בני ישראל נספו באפר, וגם אם יהודי נמצא בשאול תחתית יכול לצאת מאפילה לאורה ולבנות עצמו כפי שהרבי מבעלזא בנה את החסידות לשם ולתפארת.

כן האריך בדבריו על פעילות האדמו"ר בעולם התשובה, כידוע בין הדברים הנגלים והידועים ובין הדברים הנסתרים, והדור זוכה שיהיה בקרבו כאלו מנהיגים.













הרבי מבעלזא סליחות הרב ראובן אלבז ישיבת אור החיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד