כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

פרסום ראשון: בכיר בעיריית בית שמש נעצר לחקירה

כוחות משטרה הגיעו לעיריית בית שמש, החרימו מסמכים ועיכבו לחקירה אחד מבכירי העירייה

עיריית בית שמש. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
עיריית בית שמש. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



כוחות משטרה הגיעו בשעות הצהריים (רביעי) לאחד האגפים בעיריית בית שמש, שם החרימו מסמכים ועיכבו לחקירה את אחד הבכירים במקום.

גורם בעירייה מסר ל'בחדרי חרדים' כי "החוקרים לקחו מסמכים ואולי גם מחשבים, וכן עיכבו את אחד הבכירים עם יציאתם ממשרדי העירייה".

מדובר בחקירה שמתנהלת מזה זמן מה במחלק ההונאה במשטרת ירושלים, בחשד להתנהלות שאינה תקיפה בהליך הוצאת מרכזים בנושא ההסעות, כך מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי'.

כשעה לאחר הפרסום הראשון ב'בחדרי', נמסר ממשטרת ירושלים כי מדובר בחקירה בחשד להטיית תנאי מכרז, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור. כאמור, הבוקר עצרה המשטרה לחקירה חבר מועצה בעירייה בישוב סמוך לירושלים.

הניסיון להטות ולתווך מכרז ציבורי בשווי מאות אלפי שקלים ויותר, שמקורם בכספי ציבור התושבים, וכל זאת על פי החשד לטובת מכרים אישיים ובעלי עניין.

כאמור, עם ההחלטה על מעבר לחקירה גלויה במהלכה הגיעו חוקרי משטרת ישראל כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר של בית המשפט ועצרו לחקירה חבר מועצה, וביצעו חיפוש במשרדו ובביתו.

המעצר בוצע במסגרת חקירה המתנהלת במשטרה בעקבות תלונה שהתקבלה לפיה עולה חשד להטיית מכרז של עירייה.

במסגרת החקירה אספו החוקרים עדויות, ראיות וממצאים לפיהם עולה חשד כי לפני כשנה פורסם ברשות המקומית מכרז ומהחקירה עולה כי חבר המועצה פעל עפ"י החשד תוך הטיית תנאי המכרז באופן שהוביל לכך שחברה מסויימת היא זו שזכתה בו, על אף העובדה שלא עמדה בתנאים הנדרשים.

כאמור, הבוקר הפכה החקירה לגלויה עם הגעת חוקרי המשטרה אשר ביצעו חיפוש במשרדו של החשוד שנעצר, והובא לחקירה ביחידת ההונאה בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים והטיית תנאי מכרז.
חקירת המשטרה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.
עיריית בית שמש משטרת ישראל חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד