י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דיווח: מפגש פיסגה לפתרון פלונטר גואטה

דיווח בערוץ 2: הגאון רבי שמעון בעדני - חבר מועצת החכמים של ש"ס, ייפגש עם נשיא המועצת חכם שלום כהן, כדי למצוא פתרון שימנע את התפטרות גואטה

יגאל גואטה. צילום: פלאש90
יגאל גואטה. צילום: פלאש90



הגאון רבי שמעון בעדני - חבר מועצת החכמים של ש"ס, ייפגש עם נשיא המועצת חכם שלום כהן, כדי למצוא פתרון לסוגיית גואטה, כך מדווח ערוץ 2.

לפי הדיווח, הגר"ש בעדני דורש מחבר הכנסת גואטה לא לפרוש מהכנסת, עם זאת הגר"ש כהן ששמע את הראיון של גואטה, זעם ודרש את פיטוריו.

לפיכך החליטו השניים שהם ייפגשו בביתו של הרב בעיר העתיקה בירושלים לדון בעניין.

לפי ההערכה, חבר הכנסת גואטה לא יידרש להתנצל על השתתפותו בחתונת אחיינו, אך יאמר שלא היה צריך לדבר על כך בשידור ובכך ייושרו ההדורים.



כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', גואטה עדיין לא התפטר מהכנסת בפועל, אלא רק הוציא הודעה על התפטרותו. בשל כך פעילים בש"ס מנסים לשכנע אותו לחזור בו מהודעתו, ומפעילים לחץ על יו"ר ש"ס השר דרעי לצאת להגנתו ולדאוג שגואטה ימנע מהצעד בפועל.

ההכרעה על פיטוריו, התקבלה במעון נשיא המועצת חכם שלום - ועל כן כאמור הסיכויים לבטלה קלושים עד אפסיים. מעבר לכך בבית הגר"ש כהן לא אישרו את דבר קיום הפגישה המדווחת.

כזכור בתחילת השבוע דווח ממקורבי הרב בעדני על כך שקיבל עמדת גואטה כי הסיבה שהלך לחתונה היתה ל"קירוב". אז גם נאמר בשמו כי גואטה היה גם אצל חכם שלום והבהיר את הדברים.

אך בבדיקת 'בחדרי' בתחילת השבוע הדברים לא הובאו בפני נשיא המועצת עד אז. כפי שנחשף הערב ב'בחדרי', ראש ישיבת יקירי ירושלים הביא בפני חכם שלום אתמול את כל הפרטים וההכרעה נפלה.
יגאל גואטה הגרש כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד