י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ערד לקראת פיצוץ: לפיד מגיע לעיר

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, עומד לבקר בעיר ערד ולחזק את ראש העיר שמטעם מפלגתו. בקהילת גור חוששים מיוזמה פרובוקטיבית של תושבים חילונים, להדפיס את תמונת האדמו"ר על חולצות, ומאיימים בהפגנות: "שלא ינסו אותנו"

ערד לקראת פיצוץ: לפיד מגיע לעיר
שוקי לרר



ערד בוערת: על רקע התקריות האלימות בערד והעימות בין החילונים לחסידות גור בעיר, מתעתד יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד, להגיע מחר (חמישי) לערד, יחד עם חבר מפלגתו, ח"כ מאיר כהן, כדי לחזק את ראש העיר ניסן בן חמו, המכהן מטעם 'יש עתיד'.

בהודעה שפורסמה לתקשורת מטעם מפלגת 'יש עתיד', נאמר כי לפיד יגיע "על רקע המתיחות בעיר והמהומות בין התושבים החילונים לחלק מקבוצות החרדים. לפיד ייפגש עם ראש עיריית ערד מטעם 'יש עתיד', ניסן בן חמו, ועם תושבי העיר, יישמע מהם על האירועים האחרונים ויקבל סקירה מגורמי המקצוע על המתרחש בערד".

על מאיר כהן נאמר כי הינו "פועל בתקופה האחרונה יחד עם ראש העיר ומשטרת ישראל כדי להרגיע את הרוחות בערד".







תוך כך, הערב התקיים כינוס במתנ"ס העירוני בעיר, ביוזמת סגן ראש העיר עופר ארצי מ'יש עתיד', בהשתתפות תושבי העיר החילונים, שבו דנו התושבים על המשך דרכי הפעולה במאבק נגד חסידות גור. במפגש טענו התושבים כי "חסידי גור - משתלטים על העיר".

בחסידות גור חוששים, מיוזמה של תושבי העיר החילונים, לפיה יתלו שלטים וילבשו חולצות מודפסות עם תמונת הרבי מגור, תוך ביזוי כבוד האדמו"ר.

אם אכן כך יקרה, בחסידות גור יראו בכך פרובוקציה, ויצאו להפגין בהמוניהם.

במשטרה חוששים שביממה הקרובה יתחדשו המהומות בין חסידי גור לתושבים החילונים, ובשל כך נפרסו שוטרים בכוח מתגובר ברחבי העיר.

כך גם בחסידות גור קראו לחרם על בעלי עסקים שהשתתפו במתקפה על חסידות גור.

גורם בחסידות 'גור' אומר הערב ל'בחדרי חרדים': "אם הפעילים האנטי דתיים יבזו את האדמו"ר שוב, התגובה תהיה קשה בהרבה מזו שהייתה. שלא ינסו אותנו, אנו נביא חסידים מכל הארץ".












ערד חסידי גור יאיר לפיד יש עתיד עופר ארצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד