כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

שמחה ועצב: בת הנרצח בפיגוע נישאה בשעה טובה

ערב מלא שמחה ועצב התקיים במחסיה בעת חתונת אורית מרק, בתו של מיכאל מרק הי"ד שנרצח בפיגוע לפני קצת יותר משנה • "אז ברור שאבא יהיה איתנו בחתונה, יהיה קשה בלי החיוך הקורן העיניים הנוצצות, בלי החיבוק, האור, המבט האוהב. הכל הכל, הוא יהיה חסר!" • צפו ברגעים מרגשים מתוך החופה

שמחה ועצב: בת הנרצח בפיגוע נישאה בשעה טובה

 


שמחה ועצב: אורית מרק, שאביה הרב מיכאל (מיכי) הי"ד נרצח בפיגוע ירי בדרום הר חברון, התחתנה הערב (רביעי) בשעה טובה עם הבחור דניאל אטינגר.

שמחת החתונה נערכה במחסיה, סמוך לבית שמש. הזוג הצעיר יתגורר בישוב עתניאל.

יוסי כהן, ראש המוסד, דוד הכלה, אמר בשמחת החתונה: "ידיי ורגליי רועדות כאן יותר מכל מקום אחר. כשדניאל ואורית רקדו בדרך לחופה חשתי שמימיננו דניאל ומשמאלנו מיכאל."

הכלה אורית מרק, פרסמה אמש פוסט מרגש בחשבון הפייסבוק שלה, וכתבה כך: "ערב שלפני היום המרגש בחיי, ערב לפני הרגע שבו אני מתחתנת עם אהוב ליבי, משנה סטטוס, משנה נורמות ומתחילה בפרק חדש בחיים. ערב מלא בהרגשות, מלא עצב, מלא שמחה! הכל מעורבב מאוד. כולם פה בריגושים, ואני מלאה פרפרים. ושוב המחשבה על זה שאבא לא ילווה אותי יחד עם אמא לחופה. וכל ההרגשה הזאת שאבא לא היה איתי בכל התהליך הזה. שוב עולה ויורדת. שוב דומעת ושוב מחייכת. יום לא פשוט הולך להיות, יום מלא מלא באורות. מלא בעוצמות, זוג של נשמות סוף סוף מתאחדות".



עוד כתבה: "אני מרגישה עוצמה מעבר לזה שזו החתונה שלי עם דניאל! לפני 7 שנים ביום הזה בדיוק, היה את הפיגוע בישוב השכן, בית חגי שבו כוכבה, אבישי, והזוג איימס נרצחו. יום זיכרון לארבעה אנשים יקרים מאוד שיושבים בטח ליד אבא ולוחצים לו ידיים ומברכים אותו על החתונה שלי. ובו בזמן, ילדיהם הכואבים בוכים על קברם. ככה זה , ככה מתנהל העולם, לעולם לא נבין, לעולם לא נדע. רק ננסה להבין שלהכל יש סיבה.

אז ברור שאבא יהיה איתנו בחתונה, יהיה קשה בלי החיוך הקורן העיניים הנוצצות, בלי החיבוק, האור, המבט האוהב. הכל הכל, הוא יהיה חסר!".

לסיום כתבה: "יש שאומרים שחברות פייסבוק זו חברות בלאיי, אבל בעיניי. במשך השנה אני משתפת המון, את הכאב, את השמחה, את הצער, והאהבה. ועכשיו זה הזמן לומר תודה ענקית. לכל האנשים שלא רק בתגובות ובהודעות שימחו נורא. אנשים שממש עזרו ונתנו בלי סוף, כל דבר שהייתי צריכה. אנשים שאומרים לי כמה יש לי כח למילים, אנשים שסתם עוצרים ואומרים כמה הם מתחזקים. כן כן אתם נותנים לי כח".

מרק פנתה לעם ישראל וכתבה: "אנשים יקרים וטובים אני לצערי לא יכולה באמת להזמין את כולם לחתונה, שתבואו ותשמחו איתי. אבל אני כן מזמינה את כולכם. לשבע ברכות שאני אעשה בירושלים בעז"ה! ביום ראשון כ"ו אלול, 17/9 . עוד פרטים יהיו בהמשך. אבל נשמח מאוד לראות אתכם,

תודה לכל מי שעזר לי בחתונה הזאת, כל האהובים סביבי, התומכים, המחבקים, המשמחים, התורמים בלי סוף שעות ועבודה. תודה תודה תודה!! מחכה להתחתן איתך דניאל אטינגר. ומחכה לראות אותך אבא יקר מיכאל מרק".

כזכור לפני שנה, נרצח הרב מיכאל מרק בפיגוע ירי בדרום הר חברון, כאשר מחבל פלסטיני פתח באש לעבר רכבו ממכונית חולפת. למרק ולרעייתו חווה, שנפצעה קשה בפיגוע, עשרה ילדים. שניים מהם, פדיה בן ה-15 ותהילה בת ה-13, היו ברכב בעת הפיגוע ונפצעו - הבן באורח קל והבת באורח בינוני-קשה - לאחר תקופה - האם, הבן והבת, השתקמו.

מיכאל מרק אורית מרק פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד