י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הבכיר מעיריית בית שמש וחברו מובאים להארכת מעצרם

הוא מובא להארכת מעצר, אבל הוא לא לבד. חברו הקרוב נעצר גם הוא לחקירה כשעל פי החשד, הועסק כיועץ חיצוני במהלך תקופת המכרז אודותיו נסובה החקירה

אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



הבכיר מעיריית בית שמש שדבר מעצרו פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', מובא בשעה זו לבית המשפט לשם הארכת מעצרו. גם חברו נעצר, בכירים זומנו לחקירה.

חבר מועצת העיר בית שמש שנעצר אתמול על ידי מחלק ההונאה של משטרת ירושלים, בחשד להטיית תנאי מכרז להסעות, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור, מובא בשעה זו לבית משפט השלום בירושלים שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במסגרת מעצרו, הגיעו החוקרים לבניין העירייה שם שהו כשעתיים בחיפוש אחר מסמכים. בנוסף, זימנו כמה גורמי מקצוע לתשאול או חקירההסרת שלטי צניעות השבוע בבית שמש.

מדובר בחקירה המתנהלת במשטרה מזה זמן מה, בעקבות תלונה שהתקבלה, לפיה לפני כשנה פורסם בבית שמש מכרז עירוני ומהחקירה עולה, כי חבר המועצה פעל על פי החשד תוך הטיית תנאי המכרז באופן שהוביל לכך שחברה מסויימת היא זו שזכתה בו, על אף העובדה שלא עמדה בתנאים הנדרשים, ובאמצעות קומבינה זו, גרף לכיסו עשרות אלפי שקלים, כך על פי החשד כאמור.

אתמול עם מעבר החקירה לגלויה, הגיעו חוקרי ההונאה עם הגעת צווי חיפוש למשרדו של החשוד ולביתו, וזה הובא לחקירה ביחידת ההונאה בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים והטיית תנאי מכרז.

אתמול בשעות הערב, כך נודע ל'בחדרי חרדים' נעצר אדם נוסף, מכר של חבר המועצה, שעל פי החשד הועסק כיועץ חיצוני במהלך תקופת המכרז עליו נסובה החקירה.
עיריית בית שמש משטרת ישראל חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד