כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

המהומות בערד: לפיד צפה בצמיגים שבערו ותקף את ליצמן

יאיר לפיד ממשיך בקו האנטי חרדי • הבוקר הוא הגיע לערד, נפגש עם ראש העיר ותקף את שר הבריאות יעקב ליצמן ואת חסידי גור: "לא יכול להיות ששר בממשלה יופיע בהפגנה בלתי חוקית אלימה" • צפו

המהומות בערד: לפיד צפה בצמיגים שבערו ותקף את ליצמן
יח"צ



המהומה בערד: יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד תקף הבוקר את יריבו שר הבריאות יעקב ליצמן והתייחס להגעתו של האחרון לערד במוצאי שבת, בכדי להרגיע את הרוחות שסערו באותה השעה, "לא יכול להיות ששר בממשלה יופיע בהפגנה בלתי חוקית אלימה כדי לתמוך במפגינים במקום לתמוך בתושבים", אמר לפיד.
יאיר לפיד בערד
יאיר לפיד בערד • צפו

את הדברים אמר לפיד הבוקר - עת הגיעו לערד יחד עם חבר מפלגתו, ראש העיר דימונה לשעבר, ח"כ מאיר כהן. בביקור פגש לפיד את ראש העירייה, ניסן בן חמו ואת סגן מפקד המרחב ניצב משנה ירדן קלנדרוב, שפיקד על האירוע המדובר, אשר העביר לנוכחים בפגישה סקירה מקצועית על האירוע. בנוסף, בן חמו סייר עם לפיד והציג בפניו את הצמיגים שבערו במהומות במוצאי שבת.

לפיד אמר כי "באנו לכאן כדי לתת גיבוי מלא לראש העיר, ניסן בן חמו, לתושבים שלו, שסובלים מאלימות", לדבריו, "לא מדובר פה במריבה על עניינים של דת, אלא על כסף, תקציבים ומבנים ואנשים שרוצים יותר ממה שמגיע להם".

כמו"כ, הוא התייחס להחלטת בג"צ לבטל את חוק הגיוס המתוקן ואמר כי "ניסיון הממשלה לחוקק חוק עקום שמשחרר אנשים מגיוס לא יצלח".

דבריו של לפיד מגיעים לאחר שבתחילת השבוע תקף אותו שר הבריאות ואמר כי "בצעד חסר אחריות, בוחר ח"כ לפיד להלהיט את הרוחות בערד, להצטרף להסתה הפרועה ונותן רוח גבית לאלימות נגד תושביה החרדים של ערד שסובלים מהתנהגות קיצונית ופוגענית של ראש העיר נציג יש עתיד".

ליצמן והסיף כי "על המשטרה להתעשת מיידית ולעצור את ההסתה המשתוללת בערד נגד החרדים לפני שיהיה מאוחר מדי".
ערד יעקב ליצמן יאיר לפיד יש עתיד גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד