ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מתי להעשיר את המראה בתכשיט גדול?

הקיץ גדוש באירועים: חתונות ומסיבות סוף שנה בלי סוף • אז מה לובשים? • הסטייליסטית אורית לבה ממשיכה להעניק לכן טיפים למראה עדכני שיקצור מחמאות

לא מתאים לכל בגד. שרשרת
לא מתאים לכל בגד. שרשרת



זהו, הקיץ כבר כאן. אחד מהסמלים המציינים את הקיץ הם הארועים: חתונות, מסיבות סוף שנה, סיום לימודים ועוד.

שוב נשאלת השאלה מה לובשים? איך להראות מצוין גם עם הלחות הדביקה, ושלא יהיה בגד נוצץ מדי, מהודר מידי או לחילופין - פשוט מידי.

אז מה קורה בזירת בגדי אירועי הקיץ העונה?

עם כל מבול הצבעים, שתקף אותנו כטרנד חזק בתחילת הקיץ, תוכלו למצוא צבעוניות חזקה גם בשמלות עשירות לאירועים בגוונים של ירוקים, טורקיזים, כחול רויאל, סגול עמוק, ורוד פוקסייה, שחור, שחור ולבן יחד.

לעומתם ניצבת גם פלטת צבעי הפסטל הרגועים יותר כמו ירוק בהיר, ורוד סלומון, ניוד, תכלת, צהוב בהיר, לבן, אופוייט וקורל.

כדאי לזכור כמה כללים חשובים בבחירת הבגד הנכון שלכן לאירוע: מבנה הגוף, סוג הבד והגזרה. אין זה מספיק כי הבד נכון עבורכן, הגזרה המחמיאה חשובה לא פחות.

אין צורך בשרשרת

שילובים של אביזרים גם הם יעשירו את השמלה או החולצה שבחרת ללבוש לאירוע.

כדאי לשים לב כי אם בחרת לנעול נעל צבעונית מאובזרת עם אבנים או אביזר נוסף כחלק מקשט את הנעל, להימנע מלהתקשקש עם אביזרים יתר על המידה. במקרה שהנעל נראית לעין, אין צורך לענוד שרשרת, יספיק צמיד אחד גדול התואם לגווניי השמלה או הנעל, ועגיל קטן על האוזן.

אם בחרת בשמלה עשויה בד מודפס, ברור כי הנעל או הסנדל יהיו בצבעוניות חלקה ורגועה, וכך גם התיק הנלווה. ושוב, אין צורך בשרשרת. יספיק צמיד על היד, ועגיל קטן.

לעומת זאת, אם בחרת ללבוש שמלה בגזרה קלאסית, בצבעוניות אחת, רצוי כן להעשיר את המראה בתכשיט גדול, ואז הנעל יכולה להיות בצבעוניות משלימה כמו: שמלה שחורה עם סנדל כסף או זהב למראה גלאם. הכוונה היא לאו דווקא לנעול נעל באותו צבע של השמלה אם השמלה חלקה.

• • •

מרגישות שצריכות עוד ייעוץ? יש לכן התלבטויות בבחירת הבגד המחמיא, ובכלל לא רק לאירועים? אשמח ללוות אתכן ליום כיף של סטיילינג אישי, יום שבו תוכלו לחוות מדידות של ביגוד הולם את מבנה הגוף, אסביר לכן על הגזרות והבדים הטובים עבורכן, אורכי שמלות, מפתחי צווארון, שילובי צבעים וצבעים נכונים בכלל.

באזור המרכז, אשמח להגיע גם לארונות הבגדים, לבחון, לנפות ולשדרג לכן יופי של מלתחות ממש ממלאי הבגדים שלכן בארון בתוספת אביזרים שאביא איתי.

כי הבגד כן עושה את האדם. לפחות ברושם הראשוני לעיני המסתכל.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד