כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

מה חיפשו האקרים הפלסטינים בגניזה?

האקרים פלסטינים פרצו אמש לבלוג 'הגניזה' • הבלוג שהוקם במטרה לתת ביטוי ובמה לכותבים חרדים מוכשרים שלא מצאו במה רלוונטית לפרסם את הגיגיהם • האם כל המאמרים באתר נגנזו?

לוגו 'הגניזה'
לוגו 'הגניזה'



האקרים פלסטינים פרצו אתמול (ב') בערב לבלוג 'הגניזה' - שהוקם במטרה לתת במה לכותבים חרדים מוכשרים שלא מצאו מקום ראוי יותר לפרסם את הגיגיהם. מי שנכנס לאתר בשעות האחרונות גילה שהאתר נמחק ובמקומו הופיעו כתובות אנטישמיות המבקשות מאללה לגרש את היהודים מפלסטין.

עיתונאי באחד המקומונים דיווח לבעל האתר על התקלה. "כשנכנסתי הבוקר למסך הניהול כמדי יום כדי לבדוק אם יש פוסט חדש לאישור, הכול היה תקין", מספר מוטי רובינשטיין ל'בחדרי חרדים'. "לאחרונה הבלוג היה בתרדמת קטנה, לכן אינני נכנס אליו בתדירות גבוהה מדי".

כאמור, בלוג 'הגניזה' הוקם במטרה לתת במה ראויה למאמרים ודעות שלא רואים אור בתקשורת החרדית מסיבות כאלו ואחרות. הכותבים יכולים להביע את עמדתם במגוון נושאים ואף נותנים לעצמם דרור לפרוש כנפיים ולעוף למחוזות אחרים. הם כותבים שירה ופרוזה, סיפורים, הערות וביקורת בנושאים שונים. "כנראה שאותם האקרים פלסטינים לא הבינו נכון את המוטו שלנו והחליטו להשתלט על הבלוג עם פרסום דברי הנאצה", אומר רובינשטיין.

האם מאות הפוסטים המושקעים הלכו לאיבוד? האם כל החומר רב הערך נעלם לו בתהום הנשיה האינטרנטי? שאלנו, "צלצלתי לשותפי מבית 'פאשקעוויל' אריאל קליקשטיין, המתמחה בבניית אתרים והמסתעף וסיפרתי לו על המקרה. תוך דקות אחדות הוא החזיר את הבלוג לפעילות תקינה, בעזרתו יתברך".

כעת, מתנחם מי שהקים את הבלוג לפני כשנה, "הכותבים המוכשרים די בכל אתר ואתר קיבלו תזכורת על קיום הבלוג המיוחד, והם יכולים לחזור למקלדת, להשחיז את אצבעותיהם ולשגר אלינו מאמרים חדשים, שירים, סיפורים וכל מה שמוחם הקודח יצליח לשרבט".

בלוג 'הגניזה' לפני ואחרי





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד