ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הוארך ביממה מעצרו של בכיר בעיריית בית שמש וחברו

יממה לאחר הפשיטה על האגף אותו מנהל הבכיר בעירייה, בחשד להטיית מכרז הסעות בעיר, היום הוארך מעצרו ביממה אחת בלבד.

עיריית בית שמש. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
עיריית בית שמש. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



הוארך ביממה את מעצרו של בכיר בעיריית בית שמש וחברו, בחשד להטיית מכרז הסעות בעיר.

בית משפט השלום בירושלים האריך ביממה את מעצרו של בכיר בעיריית בית שמש שדבר מעצרו פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', כך גם את חברו תושב העיר. חבר מועצת העיר, הינו פעיל מוכר ומשתייך לאחת החסידויות הגדולות בארץ.

לפני כשנה הוצאו מכרזים עירוניים להסעת ילדים, במסגרת כך נשכר יועץ חיצוני תושב העיר ועל פי החשד חבר המועצה יחד עם היועץ החיצוני פעלו להטות את תנאי המכרז כך שיותאם לחברה מסויימת למרות שזו לא עמדה בתנאים הנדרשים.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', אתמול בשעות המקור המאוחרות פשטו חוקרי מחלק ההונאה של משטרת ירושלים על בית חבר המועצה ועל משרדו, החרימו מסמכים ומחשבים באמצעות צו והבכיר נעצר לחקירה. חבר המועצה הבכיר, שימש בעבר במשך קדנציה אחת כראש מועצה מקומית ביו"ש, כשהוא בן 28 בלבד.

במשטרה ניסו לאתר מספר פעמים את מי ששימש כיועץ חיצוני, אולם רק בשעות הערב סמוך לשעה 19:00 זה התייצב בתחנת המשטרה שם נחקר ונעצר. מדובר כאמור בחקירה סמוייה שאתמול עם מעצר החשודים הפכה לגלוייה.

בדיון שנערך בבית משפט השלום בירושלים, הוחלט להאריך את מעצרו של חבר המועצה הבכיר ואת היועץ החיצוני עד למחר (שישי), אז ישוחררו למעצר בית שיימשך עד ליום ראשון הקרוב.
עיריית בית שמש מכרז תפור הטיית מכרז משטרת ירושלים בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד