י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בדרך לאומן - האברך הגיע לבקו"ם ונעצר

אברך צעיר בשנות ה-20 לחייו, ביקש לטוס לאומן לקראת ראש השנה • מכיון והוא מוגדר עריק בצה"ל, הגיע ללשכת הגיוס תל השומר על מנת להסדיר את מעמדו • עם התייצבותו נעצר ונשפט ל-20 ימי מחבוש • גורמים צבאיים: "במעמד המשפט טען החייל כי הגיע ללשכת הגיוס במטרה להתגייס ולא עבור מטרה אחרת"

בדרך לאומן - האברך הגיע לבקו"ם ונעצר
אילוסטרציה צילום: pixabay



אברך צעיר בשנות ה-20 לחייו, ביקש לטוס לאומן לקראת ראש השנה ומאחר והוא מוגדר עריק בצה"ל, הגיע ללשכת הגיוס תל השומר על מנת להסדיר את מעמדו.

עם התייצבותו ביום שני השבוע - נעצר ולמחרת נשפט ונשלח ל-20 ימי מחבוש, מה שאומר שבשני ימי ראש השנה ואף ביום כיפור ישהה בכלא צבאי ויוכל רק לחשוב על אומן.

"אומן כבר פחות מעניין אותנו, מה שחשוב כעת זה שאשתו לא תהיה לבד בחגים" אומרת אחותו בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. לדבריה, מאז המעצר אשתו לא מסוגלת לישון בבית, אינה מתפקדת והמשפחה המורחבת מסייעת ככל שניתן".

אתמול (רביעי) בני המשפחה הגישו בקשה לביטול ההליך אך זה נדחה. לעצור, שתי בנות, בת שנתיים ובת חצי שנה. "מה שחשוב כעת שהוא יהיה בבית עם אשתו בראש השנה ויום כיפור" הוסיפה.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "מדובר במי שהשתמט משירות צבאי מחודש דצמבר 2016. בתאריך 11 בספטמבר 2017 הגיע ללשכת הגיוס ונשפט בגין השתמטותו. במעמד המשפט הוצגו בפניו מעמדו וחובת גיוסו והוא נשפט ל-20 ימי מחבוש.

גורמים צבאיים מסרו כי "במעמד המשפט טען החייל כי הגיע ללשכת הגיוס במטרה להתגייס ולא עבור מטרה אחרת".
כלא צבאי ימי מחבוש משפט צבאי בקום אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד