כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

דריכות באומן: דרעי נפגש עם ראש הממשלה

קונטיינרים בשווי עשרות אלפי דולרים בהם מנות בשריות לאלפי העולים לראש השנה לאומן, תקועים באוקראינה מזה עשרה ימים - מצפים שפגישת דרעי תביא הישגים ופתרונות לבעיה

ממריא לקייב. השר דרעי באומן, היום. צילום: בחדרי חרדים
ממריא לקייב. השר דרעי באומן, היום. צילום: בחדרי חרדים

 


בעוד זמן קצר תחל פגישתו של שר הפנים אריה דרעי עם ראש ממשלת אוקראינה ולדימיר גרויסמן - לסיכום היום הראשון בביקור הרשמי באוקראינה ביוזמת המזכירות הארצית של חסידות ברסלב.

באומן עוקבים בדריכות אחר הפגישה. בין היתר, אחר שמזה כשבוע וחצי קונטיינרים עם אוכל לחג שנועדו להכנסת אורחים באומן, תקועים בנמל התעופה באודסה אוקראינה, מסיבה שאינה ברורה, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. מלבד זאת, בפגישה יש נושא חשוב ביותר עבור חסידי ברסלב, הנשמר עד עתה בסוד, ומקווים לתוצאות טובות.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', בקונטיינרים שתקועים יש כ- 15 אלף מנות בשריות, עבור מטבחי ענק של הכנסת אורחים של פדר וגרוס באומן, ארגונים ונגידים שמזינים ומאכילים חינם אין כסף אלפי מתפללים שבאו לשהות בציון רבי נחמן מברסלב בראש השנה.

בחרבת 'גולדיס' המעורבים בהעברת הקונטיינרים לאומן מביעים דאגה, בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "שבוע לפני ראש השנה, והאוכל עדיין תקוע בנמל התעופה. צריך לקחת בחשבון שהאוכל אינו מוכן, וצריך מספר ימים בכדי להתארגן להכין אותו. כולנו תקווה שהכל יבוא על מקומו בשלום. בונים הרבה על עזרת השר דרעי".

במהלך ביקורו היום (חמישי) באומן פנו אל השר דרעי עסקנים מקומיים שיפעל בעניין. דרעי נענע בחיוב והודיע כי יעלה את הנושא בפגישתו הערב, עם ראש ממשלת אוקראינה ולדימיר גרויסמן.

מוקדם יותר ביקר השר דרעי באומן, שם אמר את 'התיקון הכללי' על ציון רבי נחמן, נועד לפגישה ארוכה עם עסקנים בראשות יו"ר מזכירות ברסלב הרב נחמן בנשעיה וסעד צהריים במלון חרדי מקומי. מאומן המריא השר חזרה במסוק לקייב, שם נפגש עם שר הפנים ובעוד שעה קלה עם ראש הממשלה.

קונטיינרים נמל התעופה אודסה אומן אוכל ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד