י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ההתנכלות שוברת שיאים: משפחה חרדית גורשה מביתה כי האב שירת בצה"ל

משפחה חרדית מירושלים - הורים וילדם בן השנתיים - גורשה מביתה באמצע הלילה לאחר שבעל הדירה, חרדי גם הוא, גילה שאב המשפחה שירת בצה"ל, כך דיווח אוריה אלקיים ב'כאן 11' • אב המשפחה שגורשה: "בעל הדירה אמר לי, 'עוד כמה ימים אבוא עם כמה אנשים ואוציא אותך מהבית' וזה מה שקרה. אנחנו כבר חמישה ימים ברחובות"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



התנכלות לחיילים החרדי - שוברת שיאים. משפחה חרדית מירושלים גורשה מביתה באמצע הלילה לאחר שבעל הדירה, חרדי גם הוא, גילה שאב המשפחה שירת בצה"ל, כך מדווח אוריה אלקיים בחדשות הערב ב'כאן 11'.

לדברי א', הצעיר החרדי שהשתחרר לא מזמן מצה"ל, בעל הדירה גילה על שירותו הצבאי לאחר שראה אותו מותקף על ידי קיצוניים חרדים.



כבר חמישה ימים ש-א', אשתו ובנם בן השנתיים ללא קורת גג, נאלצים להיעזר בחברים ומכרים. משפחת החייל המשוחרר דלת אמצעים ולא זוכה לתמיכה מהמשפחה, ולכן אין באפשרותם לעבור לדירה אחרת – וכל זה ימים אחדים לפני ראש השנה.

א' אמר בראיון ל'כאן11': "בעל הדירה אמר לי, 'עוד כמה ימים אבוא עם כמה אנשים ואוציא אותך מהבית' וזה מה שקרה. בלילה שבין מוצאי שבת ליום ראשון הוא פתח את הדלת ונכנס. ניסיתי להתנגד. אנחנו כבר חמישה ימים - כמעט שבוע - ברחובות, ועוד מעט ראש השנה, מה אני אעשה? אין לי ברירה, אני חייב שמישהו ייתן לי יד וירים אותי".

לכל המעוניינים לסייע, אפשר לפנות למאיר ליוש שמלווה את המשפחה: 052-823-8811



לפני חודשיים דווח ב'בחדרי חרדים' על חייל חרדי אחר, ששבוע אחר שעלה על מדים והתגייס לצה"ל, כבר הספיק לחוות את היחס המבזה מצידם של החרדים הקיצוניים בבית שמש, עיר מגוריו.

"אתמול בעלי חזר מהטירונות, והבוקר הוא הופתע לגלות על מפתן הבית ביצים מנופצות ופשקווילים בגנותו" סיפרה ל'בחדרי חרדים' אשת החייל.

מדובר בחייל שהחל את מסלול הטירונות בחיל האוויר במסגרת שחר כחול ואתמול יצא לחופשה לביתו. שבוע לאחר מכן, עם צאתו מהבית הבחין במספר ביצים מנופצות מחוץ לביתו ברמה ג' בבית שמש, וכן פשקווילים בגנותו.

"חרד"ק תסתלק מהשכונה, די להחטיא את ילדינו" נכתב על הפשקווילים, "חבל רק תסבול פה, תיזהר זה רק ההתחלה". אשתו סיפרה ל'בחדרי' כי עם תחילת הטירונות הגיש בקשה לפטור ממדים "עכשיו כבר יש לו גם עילה לכך".

לדבריה, בעלה מתכוון להגיש תלונה במשטרה על כך. "לומר לך שאני לא מפחדת? זה שקר. אני מקווה שהוא יקבל פטור ממדים בקרוב כך שלא נסבול עוד".
חייל חרדי שכירות דירה התנכלות כאן 11

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד